خانهاخبار
گوشی‌های جدید گوگل را در تصاویر رندر جدید ببینید

گوشی‌های جدید گوگل را در تصاویر رندر جدید ببینید

هر روزی که به ۱۳ مهر ماه سال جاری نزدیک می‌شویم، اطلاعات و عکس‌های جدیدتری از گوشی‌های آینده گوگل منتشر می‌شود. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا به جدیدترین رندر‌ها از Pixel و Pixel XL نگاهی داشته باشیم.
۱۳۹۵/۷/۵

شرکت گوگل به زودی دو گوشی جدید در تاریخ ۱۳ مهر ماه معرفی خواهد کرد و تا کنون خبرهایی زیادی درباره آن شنیده‌ایم. از عکس‌هایی که هفته پیش لو رفت گرفته تا اینکه نام این گوشی‌ها پیکسل خواهدبود و دیگر باید با برند نکسوس خداحافظی کنیم، همگی از جمله این خبرها هستند.

حال یک طراح خوش ذوق با توجه به عکس‌ها و اطلاعات منتشر شده از این دو گوشی، دو عکس رندر جدید از Pixel و Pixel XL ساخته که دیدن آنها خالی از لطف نیست. آنطور که خبر داریم، این گوشی‌ها توسط شرکت اچ‌تی‌سی ساخته می‌شوند اما نامی از اچ‌تی‌سی روی بدنه گوشی‌ها نخواهد بود و این گوشی‌ها با برند گوگل به فروش خواهند رسید. 

image

در این رندرها به سختی می‌توان تشخیص داد کدام گوشی پنج اینچی و کدام گوشی ۵.۵ اینچی است اما در حالت کلی گوشی‌های پیکسل، در این دو اندازه عرضه خواهدشد. در بخش پشتی گوشی‌ها، شاهد پنل شیشه‌ای دربالای دستگاه هستیم که در بسیاری از شایعات شنیدیم این بخش محل قرار گیری شارژ وایرلس شیشه‌ای است. همچنین سنسور اثر انگشت در همین پنل شیشه‌ای قرار گرفته و شاید مهم‌ترین بخش در اینجا، دوربین دستگاه باشد که بر خلاف گوشی‌های امروزی، درون بدنه جای گرفته و همسطح با بخش پشتی است. نکته جالب اینجاست که طراح این رندرها احتمالا فراموش کرده فلش دوربین را در بخش پشتی این گوشی‌ها قرار دهد ولی با توجه به عکس‌های لو رفته، در سمت چپ دوربین پیکسل‌ها، شاهد فلش LED نیز خواهیم بود.

غیر از قسمت شیشه‌ای موجود در پشت دستگاه، بدنه و به طور کلی شاسی این گوشی آلومینیومی خواهد بود و خط آنتن نیز در بخش پایینی آن مشهود است. لوگوی G نیز که در پایین قرار خواهد گرفت، از حرف اول لوگوی گوگل گرفته شده است. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟ آیا گوگل با گوشی‌های پیکسل خود می‌تواند به جنگ تولیدکنندگان بزرگ گوشی هوشمند نظیر سامسونگ و اپل برود؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۷/۶
منظورت از??? اچ تی سیه حیف بادمجون با اون همه خاصیت

محمد

۱۳۹۵/۷/۶
بدبخت فکرکرده اگه گوشیهاشو مثل اپل تولید کنه فایده ای براش داره زهی خیال باطل به زودی به سرنوشت شومی دچار میشه گوشیهای چینی مثل هواوی هم از گوشیهای این شرکت بهترند اچ تی سی گوشی و خاص و شیک این از اون حرفاست??

yh

۱۳۹۵/۷/۶
من اپل رو قبول دارم و کاملا مشخصه برای مقابله با اون داره با اچ تی سی همکاری میکنه ولی نمیدونم چرا بعضیا شیطنت میکنند و بادمجون رو هم قاطی میوه ها حساب میکنند...

yh

۱۳۹۵/۷/۶
htc دیگه داره گوشی خاص و شیک تولید میکنه مثل بعضی کمپانیهای درپیت بازاری نیست که هر چی دستشون میاد میریزن داخل یه قوطی به اسم گوشی میدن بازار

amir

۱۳۹۵/۷/۶
به نظر میاد گوگل و اچ تی سی روی طراحی به روز و نوآمورانه خوب کار کردند. به نظر من اگر مشخصات فنی گوشی ها هم حرفهای تازه برای گفتن داشته باشن یا حداقل در سطح پرچمداران جدید برند های مطرح باشند از لحاظ کیفیت ساخت و دوربین و باطری در اون صورت قطعاً فروش خوبی رو تجربه خواهند کرد