خانهاخبار
نمونه عکس‌های دوربین iPhone 7 Plus در حالت پرتره را ببینید

نمونه عکس‌های دوربین iPhone 7 Plus در حالت پرتره را ببینید

یکی از ویژگی‌های مهم دوربین آیفون ۷ پلاس، دوربین دوگانه و حالت عکاسی پرتره در این گوشی است. با آمدن نسخه بتا از iOS 10.1 حالا این ویژگی نیز به صورت بتا در اختیار کاربران قرار گرفته است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به مجموعه‌ای از بهترین عکس‌های گرفته شده با حالت پرتره در آیفون ۷ پلاس.
۱۳۹۵/۷/۴

دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس را شاید بتوانیم اصلی‌ترین دلیل برای استقبال غیر منتظره کاربران از این گوشی بدانیم. این ماژول از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور یکسان تشکیل شده که یکی از دوربین‌ها دقیقا مثل آیفون ۷ دارای لنز ۲۸ میلیمتری است و گشادگی دیافراگم آن نیز اف/۱.۸ است. همچنین این دوربین به لرزشگیر اپتیکال دوربین مجهز است. دوربین بعدی که در کنار آن قرار گرفته لنز ۵۶ میلیمتری با گشادگی دیافراگم اف/۲.۸ دارد و فاقد لرزشگیر اپتیکال است.

این مجموعه دوربین در پشت آیفون ۷ پلاس به کاربر این امکان را می‌دهد که تا دو برابر زوم اپتیکال بدون افت کیفیت داشته باشد. جدا از این ویژگی، یک قابلیت بسیار جذاب دیگر به نام حالت عکاسی Portait برای این دوربین در نظر گرفته شده که با منتشر شده نسخه نهایی iOS 10.1 شاهد آن روی آیفون ۷ پلاس خواهیم‌بود. اما تا قبل از عرضه نهایی این برزورسانی برای آیفون ۷ پلاس، فعلا می‌توان با آپدیت کردن دستگاه به نسخه بتا از iOS 10.1، عکاسی پرتره در آیفون ۷ پلاس را به صورت آزمایشی فعال کرد. در واقع این ویژگی هنوز در حالت آزمایشی قرار دارد و در نسخه نهایی، نتایجی بهتر از عکس‌های زیر خواهد داشت. در حالت عکاسی پرتره، آیفون ۷ پلاس عکس را به صورت لایه به لایه بررسی می‌کند و با جدا کردن سوژه که روی آن فوکوس شده، باقی عکس را بلور می‌کند و به این ترتیب شاهد افکت‌هایی زیبا مثل بوکه خواهیم بود. با این روش عکاسی با آیفون ۷ پلاس بیش از پیش شبیه به دوربین‌های حرفه‌ای خواهد شد. البته باید قبول کرد که نتایج مثل یک دوربین حرفه‌ای DSLR فوق العاده نخواهند شد، اما همچنان داشتن این ویژگی در یک گوشی موبایل هیجان انگیز است.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم عکس‌های گرفته شده با آیفون ۷ پلاس در حالت پرتره را تماشا کنید.

image
image
image

 

image
image
image
image
image

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

علیرضا

۱۳۹۷/۲/۲۰
واقعا تبریک میگم به اپل که بعد از سالها توسنت پرتره رو از htc تقلید کنه شاهکاریه برای خودش??
خیلی ادعا داری مثل سامسونگ با دوربین تکی اینکارو انجام بده!

علیرضا

۱۳۹۷/۲/۲۰
خخخ دمت گرم?
ایفون ایکس شارژ وایلرس گرفت تو سال ۲۰۱۷ تبریک میگم?

No name

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
محمد جان آيفون ٧ پلاست حاما ios 10 هستش و بايد ios ش رو آپديت كني تا بياد

محد

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
سلام چرا ایفون ۷پلاس من حالت پرتره نداره؟لطفا پاسخ بدید

ایمان

۱۳۹۵/۹/۵
این قابلیت رو یکساله تو منو عکاسی تبلت ایسوس منم هست :|
دوربین دوگانه نداره ولی نرم افزاری انجامش میده