خانهاخبار
دانلود پوشش صوتی کنفرانس آیفون 7 همراه با اسامی برندگان مسابقه جی‌اس‌ام

دانلود پوشش صوتی کنفرانس آیفون 7 همراه با اسامی برندگان مسابقه جی‌اس‌ام

سرانجام ۱۱۰ برنده خوش شانس مسابقه جی‌اس‌ام در مطلب مربوط به پوشش کنفرانس معرفی آیفون 7 انتخاب و تماس‌های لازم برای اهدای جایزه آنها انجام گرفت. اسامی ۱۰ برنده گیفت کارت این مسابقه و لینک دانلود پوشش صوتی کنفرانس را در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید.
۱۳۹۵/۶/۲۹

پوشش صوتی جی‌اس‌ام از کنفرانس معرفی آیفون ۷ و ۷ پلاس تجربه جدیدی را برای ما و مخاطبین به همراه داشت. همانطور که وعده داده بودیم این پوشش زنده همراه با مسابقه‌ای بود که پاسخ سوالات آن را تقریبا تمام کاربران می‌دانستند. دو سوال مسابقه درمورد سال عرضه اولین نسل آیفون و اندازه رزولوشن دوربین آن بود که اکثر کاربران به پاسخ‌های درست یعنی سال ۲۰۰۷ و دوربین ۲ مگاپیکسلی اشاره کرده بودند. 

این مسابقه در مجموع ۱۱۰ برنده داشت که ۲۲ برنده از توییتر جی‌اس‌ام، ۲۲ برنده از اینستاگرام جی‌اس‌ام و ۶۶ برنده از میان افرادی که در خبر پوشش زنده کامنت ثبت کرده بودند انتخاب شدند. بیش از ۹۰۰ پاسخ برای سوالات این مسابقه در قسمت نظرات پوشش صوتی ثبت شده بود و تعداد ۶۶ برنده با قرعه کشی از میان این افراد انتخاب شدند. طی چند روز گذشته با ۶ برنده اول برای انتخاب گیفت کارت و با ۶۰ نفر بعدی برای دریافت اطلاعات لازم جهت ایجاد اشتراک مجلات تماس برقرار شد. 

image

اسامی ۱۰ برنده گیفت کارت این مسابقه به شرح زیر است:

امین میرزاییگیفت کارت گوگل پلی
سید محمد خطایی پورگیفت کارت اپ استور
على رحمان سرشتگیفت کارت اپ استور
سجاد بهرمنگیفت کارت اپ استور
محمدرضا سارخانیگیفت کارت اپ استور
رضا نوروزیگیفت کارت اپ استور

از مجموع ۴۴ برنده شبکه‌های اجتماعی جی‌‌اس‌ام نیز ۴ نفر برنده گیفت کارت و ۴۰ نفر برنده اشتراک مجلات شدند که تماس‌های لازم با این افراد در روزهای گذشته برقرار شد. اسامی ۴ برنده گیفت کارت در شبکه‌های اجتماعی به شرح زیر است:

توییتر:

شناسه کاربری: Ramin:tzگیفت کارت اپ استور
شناسه کاربری: Kimyagarگیفت کارت گوگل پلی

اینستاگرام:

شناسه کاربری: Pc.gholamگیفت کارت اپ استور
شناسه کاربری: Moeinmoeinimoqadamگیفت کارت گوگل پلی

همچنین برای شما که فرصت نکرده‌اید پوشش صوتی جی‌اس‌ام از مراسم معرفی آیفون ۷ را گوش کنید فایل صوتی آن آماده دانلود است. پوشش صوتی مذکور ۲ ساعت و ۶ دقیقه به‌طول انجامید و به‌صورت لحظه به لحظه با تحلیل کارشناسان جی‌اس‌ام از اتفاقات و جزئیات مراسم همراه بود. 

امیدواریم که در مراسم‌ها و کنفرانس‌های مشابه بعدی باز هم بتوانیم در کنار شما همراهان و مخاطبین عزیز باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

احسان

۱۳۹۵/۶/۲۹
خوشبحالت اقا امین که برنده شدی! چند سالته ؟

aminmirzaee820

۱۳۹۵/۶/۲۹
تو رو خدا یه بار دیگه به این امین میرزایی ایمیل بدین...
مرسی

جی اس ام

۱۳۹۵/۶/۲۹
دوست عزیز با تمام برنده ها از طریق ایمیل تماس برقرار شده است. درصورتی که از طرف جی اس ام ایمیلی دریافت کرده اید منتظر دریافت جایزه خود باشید.

aminmirzaee820

۱۳۹۵/۶/۲۹
آقا این امین میزایی منم؟؟
چجوری جایزمو میدید؟؟؟