خانهاخبار
تماشا کنید: چطور مشکل پورت هدفون آیفون 7 را رفع کنیم؟

تماشا کنید: چطور مشکل پورت هدفون آیفون 7 را رفع کنیم؟

در روزهای اخیر مدام شاهد مطالب و حتی ویدئو‌های مختلف درباره حذف پورت هدفون از آیفون ۷ بوده‌ایم. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا دو نمونه از جالب‌ترین ویدئوها در همین رابطه را ببینیم.
۱۳۹۵/۶/۲۸

حذف شدن هدفون از آیفون ۷ یک طرف، خبرها و ویدئو‌های مختلف که در این باره منتشر می‌شود نیز یک طرف. تقریبا از همان دقیقه‌های ابتدایی معرفی آیفون ۷ مدام شاهد اظهار نظر‌های بعضا جالب درباره این موضوع بوده‌ایم و به نوعی تبدیل شده به سوژه‌ای برای اکثر کاربران و وب‌سایت‌ها تا در مورد آن بنویسند و ویدئو بسازند.

متاسفانه یا خوشبختانه، آیفون ۷ پورت هدفون ندارد و هدفون‌های کنونی خود را نمی‌توانید به آن وصل کنید. جدا از این اتفاق، همین کار اپل باعث شده چندین و چند ویدئو درباره این موضوع در یوتیوب منتشر شود که عموما هم اپل را به دلیل حذف پورت ۳.۵ میلیمتری هدفون مورد تمسخر قرار داده‌اند. در ادامه می‌توانید دو نمونه از بهترین این ویدئوها را تماشا کنید.

در اولین ویدئو یوتوبر معروف، TechRax، که به نابود کردن آیفون به روش‌های مختلف مشهور شده، یک پورت ۳.۵ میلیمتری هدفون در آیفون ۷ ایجاد می‌کند. 

 

در ویدئوی بعدی نیز به روشی خلاقانه، یک هدفون جدید برای آیفون ۷ ساخته می‌شود تا در نبود پورت ۳.۵ میلیمتری هدفون، بتوان به سادگی موزیک گوش داد.

شما درباره این موضوع چه فکر می‌کنید؟ آیا واقعا حذف پورت آیفون ۷ برای شما یک ایراد بزرگ به حساب می‌آید یا به سادگی با آن کنار خواهید آمد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

محمد

۱۴۰۱/۱/۸
من هم همین مشکل رو دارم شما بد ۲سال راه حل پیدا کردی

Farshad

۱۳۹۹/۱۲/۱۲
من تا الان دوتا مبدل گرفتم هردوتاش بعد از مدتی هدفون و سادورت نمیکنن فقط شارژرش جواب میده کسی میدونه مشکل چیه؟

نسرين

۱۳۹۸/۶/۴
منم همينطور،تو روخدا يه راه حل بگيددد???

emran

۱۳۹۷/۸/۳۰
دقیقا این مشکل‌منم دارم دیگه روانی شدم نمیدونم چیکار کنم اوووف

Lady

۱۳۹۶/۵/۳۱
گوشيم ايفون ٧ هست بعد از اينكه يكي دو دقه از اهنگ با هدفون پخش ميشه قطع ميشه و پيام ميده كه ايفون هدفونم رو ساپورت نميكنه! كسي راه حلي داره براي اين مشكل؟