خانهاخبار
افراد موفق صبح چه ساعتی از خواب بیدار می‌شوند؟

افراد موفق صبح چه ساعتی از خواب بیدار می‌شوند؟

صبح زود از خواب بیدار شدن مشخصه افراد موفق است. اما افراد موفق چه ساعتی از صبح بیدار می‌شوند؟ اگر شما هم می‌خواهید فردی موفق باشید با خواندن این مقاله پی می‌برید افرادی که به موفقیت‌های بزرگ رسیده‌اند چه ساعتی از صبح بیدار می‌شوند.
۱۳۹۵/۶/۲۸

حتما شما هم این ضرب‌المثل را شنیده‌اید: سحرخیز باش تا کامروا شوی!

شاید تصور کنید که ضرب‌المثل‌ها قدیمی‌اند و برای زمان حال کارایی ندارند؛ اما افراد موفقی که در این مقاله مشاهده می‌کنید صبح‌ها قبل از طلوع خورشید از خواب بیدار می‌شوند و ثابت کرده‌اند این ضرب‌المثل کاملا درست است. البته توجه داشته باشید صبح زود از خواب بیدار شدن به معنای کم‌خوابیدن در طول شب نیست و تمام این افراد موفق به میزانی که بدنشان نیاز به خواب دارد استراحت می‌کنند.

1 – تیم کوک

مدیر بزرگ‌ترین کمپانی تکنولوژی در جهان، یعنی اپل، هر روز صبح قبل از طلوع خورشید و ساعت 3:45 صبح از خواب بیدار می‌شود. به مدت 1 ساعت به ایمیل‌هایش پاسخ می‌دهد، سپس به باشگاه بدنسازی‌اش می‌رود و بعد از ورزش به Starbucks می‌رود و بازهم ایمیل‌هایش را چک می‌کند. بعد از انجام دادن این فعالیت‌ها کار تیم کوک در شرکت اپل شروع می‌شود. تیم کوک معتقد است چند ساعتی که زودتر از دیگران از خواب بیدار می‌شود به او اجازه می‌دهد تا ذهن خلاق‌تری داشته باشد، بدن خود را با ورزش سالم‌تر نگه دارد و مدت‌زمان بیشتری با خانواده‌اش سپری کند.

image

 

2 – میشل اوباما

رئیس‌جمهورها به کم‌خوابی معروف‌اند، اما به نظر می‌رسد بسیاری از آن‌ها در برابر بانوی اول امریکا حرفی برای گفتن ندارند. میشل اوباما ساعت 4:30 صبح، قبل از بیدار شدن فرزندانش، از خواب بیدار می‌شود و ورزش می‌کند. او می‌گوید اگر صبح‌ها ورزش نکند در طول روز حس خوبی ندارد. در کاخ سفید، که او از همه نظر پشتیبانی می‌شود، این فعالیت بدنی به‌ سلامتش کمک بسیاری می‌کند.

image

 

3 – تیم آرمسترانگ

مدیر اجرایی اسبق گوگل به روزنامه گاردین گفته که زیاد نمی‌خوابد. او هر روز ساعت 5 تا 5:15 بیدار می‌شود. در این زمان او ورزش می‌کند، کتاب می‌خواند، به وضعیت سایت‌هایش رسیدگی می‌کند و درنهایت وقتش را با دخترش، که او ‌هم زود از خواب بیدار می‌شود، می‌گذراند. او می‌گوید ارسال ایمیل را در ساعت 7 صبح شروع می‌کند.

image

 

4 – جف ایملت

ایملت، که موسس کمپانی GE است، به وب‌سایت Fortune گفته که هر روز ساعت 5:30 صبح از خواب بیدار می‌شود. بعد از بیدار شدن به سراغ ورزش می‌رود و در همان زمان روزنامه‌ها را می‌خواند یا کانال CNBC را تماشا می‌کند. او می‌گوید 24 سال است که روزی 100 ساعت در هفته کار می‌کند.

image

 

5 – ایندرا نویی

مدیر PepsiCo می‌گوید هر روز ساعت 4 صبح بیدار می‌شود و ساعت 7 صبح به‌طور حتم سر کارش حضور دارد.

image

 

6 – دن لی

مدیر NextDesk هر روز ساعت 3:30 صبح از خواب بیدار می‌شود. اولین کاری که بعد از بیدار شدن از خواب انجام می‌دهد نوشیدن 2 لیتر آب است. بعد از آن نیز قهوه‌اش را می‌نوشد و 30 دقیقه را با سگش می‌گذراند. سپس به مدت 1 ساعت مطالعه می‌کند و ساعت 5:15 در باشگاه شروع به ورزش می‌کند. بعد از یک ساعت ورزش و استحمام، ساعت 7:15 در دفتر کارش حضور پیدا می‌کند.

image

 

7 – جک دورسی

مدیر توییتر و اسکور ساعت 5:30 صبح از خواب بیدار می‌شود و 10 کیلومتر پیاده‌روی تند می‌کند.

image

 

8 – سرجیو مارچیونی

مدیرعامل کمپانی خودروسازی فیات نیز ازجمله کسانی است که صبح بسیار زود از خواب بیدار می‌شوند. او ساعت 3:30 صبح از خواب بیدار می‌شود.

image

در این لیست اسامی افراد دیگری مانند باب ایگر (مدیر دیزنی)، ماری بارا (مدیر جنرال موتورز)، دارل کاونز (مدیر زولیلی) و افراد مشهور دیگری وجود دارند که هیچ‌کدام دیرتر از 6 صبح از خواب بیدار نمی‌شود. به‌راستی صبح زود بیدار شدن می‌تواند یکی از دلایل پیشرفت این افراد باشد؟ شما چه ساعتی از روز از خواب بیدار می‌شوید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (77 نظر)

مومنیان

۱۴۰۲/۲/۵
به نظر نمیاد علت موفقیت این افراد ، لزوما صبح زود بیدار شدنشون باشه. چون من خیلی از آدمها رو میشناسم که فقط به علت اختلال در خواب ، به شکل ناخواسته صبح زود بیدار می شن ، پس ما نمی تونیم بگیم هر کی صبح زود بیدار شد به هدف موفقیت داره بیدار میشه و.....

محمد مهدی

۱۴۰۱/۹/۱۵
۴:۳۰ بیدار شدن یعنی ۹ یا ۱۰ دیگه خواببیدن ، من این حالتو ۲ ماه دقیق تجریه کردم ،نتیجش: بدن در بهترین شرایط هرمونی قرار میگیره و سطح سلامت افزایش پیدا میکنه که قطعا در هر تجریه ای سلامتی به کار میاد ،نه فقط سلامتی جشمی بلکه روحی ،تنظیم بودن هرمون مهمه..

حوری

۱۳۹۸/۱۰/۱۹
کسب و کار خودتو راه بنداز یا کاری که الان میکنی ربطی به برنامه ریزی شخصیت برای زندگیت نداره - 1 ماه ساه 5 بیدار شو و با برنامه و هدف ببین سر ماه دوم از نظر کاری و روحیه چقدر متفاوتی- مطمینم برای ماه سوم کارتو عوض میکنی و یا موفق تر خواهی بود- هیچ برای تنبلی و یا شروع نکردن شرایط رو بهانه نکنیم چون بهانهآوردن کار آدم های موفق نیست اینو همه میدونن. هرکس با خواستن کاری رو انجام بده قطعا برنده و موفقه

میثم

۱۳۹۶/۵/۱۶
چون تلاش نکردی...چون درس نخوندی...چون فکر نکردی...شاید شکر گزار نبودی...شاید صدها موقعیت برات پیش اومده که از دستش دادی...این اصلن دلیل خوبی برای دیربیدار شدن نیست

امیرعلی

۱۳۹۵/۷/۴
کاظم جان بهانه نیست یک واقعیت هست که شرایط سخت روحی و اقتصادی و عدم وجود آرامش فکری در کشور ما مانع بزرگیه (کفش آهنی میخواد که ازش عبور کنی) . بعد از هصبح زود بیدار شدن اگر شرط لازم برای رسیدن به موفقیت هست مسلما نه تنها در کشور ما بلکه در سایر کشور های دیگر هم شرط کافی نیست!!! من حتی میخوام بگم اصلا شرط لازم هم نیست ... :)