خانهاخبار
امکان حذف کلمات نامناسب به اینستاگرام اضافه شد

امکان حذف کلمات نامناسب به اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام امکان جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که به همه کاربران امکان می‌دهد جلوی انتشار کلمات نامناسب در کامنت‌ها را بگیرند.
۱۳۹۵/۶/۲۴

حتما از ماجراهای یورش کاربران اینستاگرام به صفحه کاربران دیگر، که اغلب افراد مشهوری هستند، اطلاع دارید. طی دو سال گذشته فحاشی کاربران در کامنت‌های اینستاگرام بارها خبرساز شده است و واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

این پدیده خودی و غیرخودی نمی‌شناسد و از ورزشکاران ایرانی تا خانواده رئیس جمهور آمریکا را درگیر خود کرده است. افرادی که اکانت اینستاگرام آنها مورد حمله قرار می‌گیرد به پرایوت کردن و بستن صفحه خود وادار می‌شوند تا جلو فحاشی بیشتر کاربران را بگیرند اما اینستاگرام به تازگی قابلیتی اضافه کرده است که امکان فیلتر کردن کلمات را به کاربران می‌دهد.

با استفاده از این ویژگی هر کاربری می‌تواند کلمات توهین آمیز یا کلماتی که نامناسب تشخیص می‌دهد را فیلتر کند تا اگر کامنت‌گذارها از آن کلمات استفاده کردند در صفحه اینستاگرام نمایش داده نشود.

برای انجام دادن این کار به تنظیمات اینستاگرام و بخش Comments بروید. سپس گزینه Hide Inappropriate Comments را فعال نمایید و در کادر زیر آن کلماتی که می‌خواهید فیلتر شوند را نوشته و با کامای انگلیسی (,) از هم جدا نمایید و در آخر تیک بالای صفحه را بزنید. به این ترتیب اگر کسی در کامنت‌های صفحه شما یکی از کلمات ممنوعه را بنویسد کامنت او نمایش داده نخواهد شد.

 

A video posted by جی اس ام (@gsmwebsite) on

 
به نظر شما اضافه شدن این ویژگی می‌تواند سدی بر سر راه یورش کاربران اینستاگرام و فحاشی آنها به دیگران باشد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

علی?

۱۳۹۵/۶/۳۱
جان شوما

mohammad

۱۳۹۵/۶/۲۷
چطوری قابلیت تماس اضافه کنیم

esmail

۱۳۹۵/۶/۲۵
با سلام
به نظر من هیچ فایده ای ندارد هر چی تو فکر کنی چه متنی را بنویسی که مخفی شود بازم یه چیزه دیگه رو می جورند
بعدشم کی حال داره که فکر کنه چه فحاشی هایی ممکن به من بدند که حالا من بشینمو تایپشون کنم

Fereidoon

۱۳۹۵/۶/۲۵
عالي شد

mohammad reza

۱۳۹۵/۶/۲۵
خدا وکیلی