خانهاخبار
اپل و شروع مجدد پروژه‌ ماشین خودران

اپل و شروع مجدد پروژه‌ ماشین خودران

براساس آخرین گزارش‌ها، اپل در تلاش است با اصلاح اشکالات و تغییرات بنیادین در پروژه ماشین خودران خود، تایتان، آن را با قدرت بیشتری پیش ببرد.
۱۳۹۵/۶/۲۳

تقریبا تمام اصحاب رسانه و دنبال‌کنندگان تکنولوژی از این راز بزرگ اپل خبر داشتند که این شرکت در حال کار روی نوعی خودرو الکترونیکی و خودران با با اسم رمز «پروژه تایتان» است. براساس اطلاعات منتشرشده، این پروژه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شرکت اپل تا به حال بود که سرمایه و افراد بسیاری را به خود مشغول کرده بود. مهندسان متعددی از شرکت‌های مختلف و معتبر خودروسازی جذب شرکت اپل شدند، پتنت‌های بسیاری ثبت شد و چندین زمین و ساختمان بزرگ برای کار و تحقیق روی این پروژه تهیه شد.

image

هرچند با فروکش کردن اخبار و شایعات مربوط به این پروژه به نظر می‌رسید که شرکت اپل قصد دارد این پروژه عظیم را کنار بگذارد، همان کاری که همتایش گوگل با بسیاری از پروژه‌های خود در این سال‌ها کرد، اخبار جدید این فرضیه را رد می‌کند. براساس گزارش منتشرشده در نیویورک تایمز، اپل بعد از تحقیقات زیاد و بررسی و تحلیل فعالیت‌های این پروژه، قصد دارد بار دیگر و با تغییرات کلی، به‌خصوص در قسمت امکانات و استراتژی بازاریابی، باز هم آن را فعال کند.

اپل در همین مدت بعضی کارمندان مشغول در این پروژه را از کار بیکار کرد تا با بازسازی آن، کیفیت بالاتر و رویکرد مشخص‌تری برای روندش فراهم کند. اما با توجه به صحبت‌های تیم کوک مدیرعامل اپل و اخبار منتشرشده و طرح‌های اولیه اپل، بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها شاهد نسخه تجاری این ماشین باشیم.

آینده ماشین‌های خودران را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ شرکت‌های تکنولوژی‌محور گوی سبقت را در بازار می‌ربایند یا اینکه نمی‌توانند حریف شرکت‌های محبوب و کهنه‌کاری مثل فورد و بنز بشوند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

فرهاد

۱۳۹۵/۶/۲۴
برو تو بخش سامسونگ بپرس بچه

alireza

۱۳۹۵/۶/۲۴
????
فقط میتونم بگم هههههههه
معلومه هیچی از ماشین نمیدونی

سورنا

۱۳۹۵/۶/۲۳
بیشتر شبیه جارو برقیه تا ماشین خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ قابلیته ترکیدن وطلف جانی هم داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۶/۲۳
قطعا بهترین ماشین دنیا رو میزنه

VistaMobile

۱۳۹۵/۶/۲۳
بنز که نه باید بگی مرسدس