خانهاخبار
رندرهای Galaxy A8 2016 سامسونگ لو رفت

رندرهای Galaxy A8 2016 سامسونگ لو رفت

اگرچه به اواخر سال 2016 نزدیک می‌شویم، سامسونگ گوشی گلکسی ای 8 خود را فراموش نکرده و قصد دارد نسخه 2016 این گوشی را روانه بازار کند.
۱۳۹۵/۶/۲۳

با خبرهایی که این روزها می‌شنویم، دیگر تقریبا مطمئنیم که سامسونگ در حال آماده کردن نسل جدید گوشی‌های سری Galaxy A خود برای سال 2017 است. تقریبا تمام مدل‌های این سری به نسخه 2016 به‌روز شده‌اند، اما هنوز رسما خبری از نسخه 2016 برای Galaxy A8 نشده است. حالا شایعاتی به گوش می‌رسد که نویدبخش نسخه 2016 برای این گوشی است.

رندرهایی که از این گوشی فاش شده است خبر می‌دهد که به زودی شاهد رونمایی از نسخه 2016 گلکسی‌ ای8 خواهیم بود. این رندرها در حالی فاش شده که گوشی در دو بنچمارک متفاوت نیز آزموده شده است.

همان طور که در تصاویر مشخص است، این گوشی بدنه‌ای محصور در شیشه دارد: بدنه جلو و بدنه پشتی دستگاه شیشه‌ای است و فریمی فلزی میان این دو بخش بدنه قرار گرفته است. شیشه به کار رفته در کناره فریم‌ها خمیده است و این بخش شباهت بسیاری به طراحی گلکسی اس7 دارد.

این گوشی نمایشگر 5.7 اینچی Full HD از نوع سوپرآمولد دارد و از تراشه اگزینوس 7420، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره می‌برد. دوربین اصلی گلکسی ای8 سامسونگ 16 مگاپیکسلی و دوربین جلو آن 5 مگاپیکسلی است و سنسور اثرانگشت آن روی دکمه خانه جای گرفته است. اندروید 6.0.1 مارشمالو نیز از ابتدا روی آن نصب شده است.

به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد گوشی رده‌بالایی از سامسونگ خواهیم بود. منتظر خبرهای تکمیلی در مورد Galaxy A8 جدید سامسونگ باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

امین

۱۳۹۵/۷/۱۵
من هیچ تعصبی ندارم روی هیچ گوشی
سامسونگ به ته خط نمیرسه و هنوز پرچمدارهاش در بالای جدول بنچمارک ها هستند
قیمت بالای بعضی گوشی ها هم بدلیل کیفیت ساخت بالا و تراشه بکار رفته و سایر موارد هست
اپل اگه سیستم عامل سبک IOS نداشت عمرا در حد یک گوشی اندرویدی میان رده قدرت نداشت

امین

۱۳۹۵/۷/۱۵
پروفسور جان نوت 5 و نوت 7 و S7 همه مدل 64 گیگ هم دارن ... OTG و پشتیبانی از حافظه جانبی تا 2 ترابایت هم برای گوشی های اندرویدی هست و بیشتر برای یک گوشی نیاز نیست ... فلش OTG برای اپل قیمت خیلی بالایی داره برای همین حافظه داخلی بالا میذاره

kimi

۱۳۹۵/۶/۲۵
اینم یكی از عالی های سامسونگ چش yh و حسینباتتری اصل درادددددددددددد

سورنا

۱۳۹۵/۶/۲۴
تو برو از شرکت اپلت خجالت بکش که یک انسان بی زبون رو با گوشیش قطل عام کرد گوشی تو جیب بنده خداترکید نصف بدنش سوخت و ایفون هم هیچوقت زیر بارش نرفت خیلی خودخواهه اخه دیگه بدتر از این ی خونه هم به اتش کشیدین
خجالت بکشین شرم کنین

سورنا

۱۳۹۵/۶/۲۴
فعلا این ایفون هست که داره بمب اتم میسازه که یک نفر هم طلف جانی داده نم نمیدونم چرا اینقدر شماها تعصب دارین