خانهاخبار
مقایسه دوربین V20 با Galaxy Note 7

مقایسه دوربین V20 با Galaxy Note 7

وی 20 و گلکسی نوت 7 بی شک دوتا از بهترین فبلت‌های اندرویدی سال 2016 هستند که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. در این مطلب کیفیت دوربین آنها را با هم مقایسه کرده‌ایم تا ببینم کدام یک از این دو پرچمدار کره‌ای دوربین بهتری دارد.
۱۳۹۵/۶/۲۱

هفته گذشته شاهد رونمایی رسمی از V20 ال‌جی بودیم؛ گوشی که در سایه معرفی آیفون‌های جدید اپل قرار گرفت و خیلی فرصت پیدا نکرد که در صدر اخبار سایت‌های خبری باقی بماند.

بی‌تعصب باید گفت V20 یک گوشی خوب با امکانات خوب است. با اینکه شاید از نظر طراحی به اندازه V10 جذاب و گیرا نباشد اما سخت‌افزارهای خوبی دارد و سعی کرده است تا ویژگی‌‌های برتر وی 10 را در خود نگه دارد.

دوربین اصلی دستگاه یکی از عمده‌ترین قسمت‌هایی است که نسبت به V10 تغییر کرده است. درحالی که V10 مجهز به یک دوربین 16 مگاپیکسلی است، V20 از دوربین دوگانه G5 استفاده می‌کند که یکی از آنها 16 و دیگری 8 مگاپیکسلی است.

در این مطلب قصد داریم تا کیفیت عکس‌‌های دوربین V20 را با دوربین Galaxy Note 7 مقایسه کنیم و بپرسیم به نظر شما کدام یک از این دو فبلت پرچمدار عکس‌های بهتری ثبت کرده‌اند؟

برای دیدن عکس‌های در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید

image
image

 

image
image

 

image
image

 

image
image

 

image
image

 

image
image

 

image
image

 

image
image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (139 نظر)

mohammad

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
داداش گلم مردم بیکار نيستن که بياين از شرکت مورد علاقه شما بد بگن.
گوشی های سامسونگ خوب اند وبه نظر شما من خودم نوت 5 داشتم گوشی عالیه اما در مقایسه با گوشی v20 که داداشم تازه خریده خداييش کم آورد.

علیرضا

۱۳۹۵/۱۱/۸
آقا علی تو الجی وی 20 زوم نکرده اندازه عکس همین هست اونی هم که تو میگی مال دوربین دو هتستس

ali

۱۳۹۵/۸/۲۲
آرمان عزیز لطفا در خصوص بقیه برن ها نظر منفی نده هر برندی خوبیا و بدیای خودشو داره درست نیست چون شما سانسونگ دوست داری ال جی رو زیر سوال ببری جی 5 یکی از کم ایراد ترین تولیداتال جی هست در ضمن حس گوشی 800 تومنی رو به آدم نمیده

علی

۱۳۹۵/۸/۸
در مورد چیزی که نمی دانید حرف الکی نزنید سامسونگ فقط بخاطر صفحه نمایش هست که همیشه برتر میشده اما v20حالا خیلی بهتر از note 7هست

Amir446

۱۳۹۵/۸/۷
درسته ما سر در نمیاریم .عکس شیشم چی ؟ حتما چون غلیظ تره سامسونگ اونقدر نوردهی و کیفیت خوب بوده آره !