خانهاخبار
نتیجه نظرسنجی: نیمی از کاربران جی اس ام رای به خرید نوت 7 دادند!

نتیجه نظرسنجی: نیمی از کاربران جی اس ام رای به خرید نوت 7 دادند!

علی رغم مشکلاتی که نوت 7 این روزها با آن دست به گریبان است، هنوز هم افراد زیادی چشم انتظار خرید این گوشی هستند. با ما همراه باشید تا از نتیجه نظرسنجی در مورد خرید نوت 7 سامسونگ آگاه شوید.
۱۳۹۵/۶/۲۱
image

شاید زمانی که سامسونگ گوشی‌های نوت خود را روانه بازار کرد هیچ کس فکرش را نمی‌کرد که این گوشی‌ها زمانی یکی از بهترین گوشی‌های بازار شوند. حالا هر سال همه منتظرند تا ببینند غول بزرگ تکنولوژی امسال چه چیزهای جدیدی در پرچمدار سری نوت قرار داده است.

اما اینبار سامسونگ نتوانست آنطور که باید نوت 7 را روانه بازار کند و برخی از نسخه‌های این گوشی با مشکلاتی مواجه شده‌اند؛ مشکلاتی از قبیل افتادن خط و خش روی نمایشگر گوشی، گیر کردن قلم در آن و یا منفجر شدن این گوشی که باعث شده این شرکت برخی گوشی‌های نوت 7 را از بازار جمع‌آوری کند.

با این حال، به نظر می رسد این گوشی هنوز هم طرفداران پرو پا قرصی دارد. در روزهای گذشته در مورد خرید این گوشی از کاربران جی‌اس‌ام سوال کردیم. در این نظر سنجی حدود 6000 نفر شرکت کردند و نیمی از آنها رای به خرید نوت 7 دادند. در میان نیمه دیگر شرکت کنندگان در نظرسنجی، حدود 32 درصد گفته‌اند که ترجیح می‌دهند به سراغ برندهای دیگر برای خرید فبلت بروند و 18 درصد نیز مایلند در انتظار نسل جدید این فبلت قدرتمند بمانند.

image

بدون تردید نوت 7 سامسونگ نیز همچون نسل‌های قبلی این گوشی عملکردی فوق‌العاده دارد و با برطرف شدن مشکلاتش می‌تواند رقیبی جدی برای سایر فبلت‌های بازار باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (103 نظر)

Next is Now

۱۳۹۵/۷/۱۲
بهترین فبلت که هیچ بهترین اسمارتفون دنیاست

AAM

۱۳۹۵/۷/۲
اقا من میگم بازی سامسونگ بهتره چون هم به صرفه تره هم امکاناتش بیشتره من هیچ وقت اپل نمیخرم چون نه پولشو دارم تازه هم اگه داشتم زندگی هزار تا خرج داره چرا این همه پول رو بدم موبایل اصلا به نظر من نباید زیاد به یک موبایل پول بدیم

علی?

۱۳۹۵/۶/۳۱
پوکیدم از خنده??????

مهدي

۱۳۹۵/۶/۲۴
عجيبه چون تا الان بايد مي تركيدي ولي خوب خدا رو شكر كه هنوز سلامتي

Idin

۱۳۹۵/۶/۲۳
نه عزیز دل! علیرغم تمام استفاده های بسیار سنگینی که از گوشی میکنم (مانند تماشای ویدیوهای full HD به مدتهای ۵ الی ۷ ساعت در روز، اصلاً و به هیچ عنوان با هیچگونه مشکل مواجه نیستم که هیچ، از خریدمم راضی هستم. تنها چیزی که اذیتم میکنه لکه پذیر بودن بدنش هست که اونم بدلیل وسواس بیش از حد خودمه و با انداختن یک قاب مشکلش حل میشه