خانهاخبار
اولین شایعات درباره گلکسی S8 منتشر شد

اولین شایعات درباره گلکسی S8 منتشر شد

بعد از معرفی بهترین پرچمداران سال 2015، دیگر نوبتی هم باشد نوبت به شروع شایعات درباره گلکسی اس 8 رسیده است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا اولین گمانه‌زنی‌ها درباره گلکسی اس 8 را بخوانیم.
۱۳۹۵/۶/۲۱

مراسم معرفی گلکسی نوت۷ هم آمد و رفت و اکنون نوبت به شایعات پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس۸ رسیده تا به سرعت در اینترنت پخش شود. اولین شایعه درباره این گوشی از یک رسانه کره‌ای منتشر شده که طبق آن، گلکسی اس۸ هم مثل گوشی Galaxy S7 edge و Galaxy Note7، به صفحه نمایشی با لبه‌های خمیده مجهز خواهد بود.

image

البته دو دستگاهی که مثال زدیم از نظر میزان خمیدگی در لبه‌های صفحه نمایش با یکدیگر متفاوت‌اند، اما ایده کلی آنها یکی است. طبق گزارش‌ها، هم اکنون سامسونگ سفارش صفحه نمایش خمیده برای هر دو مدل ۵.۵ و ۵.۱ اینچی را داده است. با این تفاسیر احتمالا دیگر شاهد مدلی از گلکسی اس۸ با صفحه نمایش تخت نخواهیم بود. همچنین با توجه به خمیده بودن نمایشگر هردو مدل گلکسی اس۸، هنوز مشخص نیست نسخه ۵.۵ اینچی این گوشی دقیقا چه نامی خواهد داشت.

احتمالا سامسونگ با این کار قصد دارد تمام گوشی‌های پرچمدار خود را با صفحه نمایش خمیده از دیگر گوشی‌های این شرکت متمایز کند. حال یک سوال اساسی مطرح می‌شود: تکلیف نمایشگر با رزولوشن 4K چه می‌شود؟ نمی‌گوییم تولید نمایشگری با لبه‌های خمیده و رزولوشن 4K برای سامسونگ غیرممکن است، اما سختی‌های تولید چنین پنل‌هایی را باید در نظر گرفت. اگر یادتان باشد، در زمان عرضه گلکسی اس۶ اج این شرکت با مشکل تامین نمایشگر خمیده مواجه شد، جوری که بر فروش این گوشی تاثیر منفی داشت. این موضوع حتی باعث شد مدیرعامل سامسونگ موبایل هم درباره این مشکل از کلمه «غم‌انگیز» استفاده کند (کلمه‌ای که این روزها احتمالا بازهم استفاده می‌کند). با وجود این به نظر می‌رسد شایعات پیرامون رزولوشن ۴کی برای نمایشگر گلگسی اس۸ را نمی‌توان جدی گرفت، مگر اینکه سامسونگ با قرار دادن نمایشگر 4K در نسخه ۵.۵ اینچی ما را سورپرایز کند.

دیگر شایعه‌ای که درباره این گوشی شنیده می‌شود مربوط به دوربین دستگاه است. به گفته منابع مختلف، سامسونگ در پرچمدار آتی خود از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد که با توجه به اتفاقات اخیر دنیای موبایل و حتی پیوستن اپل به این روند، عجیب به نظر نمی‌رسد. بر اساس همین خبرها، شرکت سامسونگ برای دوربین دوگانه خود از یک ماژول دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که ساخت خود این شرکت است و مشابه آن را در اس۷ دیده بودیم. دوربین دوم نیز یک ماژول ۱۳ مگاپیکسلی از سونی است که هنوز اسم مدل آن را نمی‌دانیم.

بنابراین سامسونگ با نمایشگر خمیده در دو لبه برای هر دو گوشی و همین طور دوربین دوگانه، سری گلکسی اس را به‌روزرسانی خواهد کرد. تا همین جای کار فعلا تنها سوال باقیمانده نحوه نامگذاری نسخه ۵.۵ اینچی گلکسی اس۸ است: آیا این شرکت، با الگوگیری از اپل، این گوشی را گلکسی اس۸ پلاس خواهد نامید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (85 نظر)

P.m

۱۳۹۵/۷/۲۱
بی خلاقیت ترین شرکت اپله چون تو طراحی ایفون ۷ اصلا خلاقیت به خرج نداد سامسونگ حداقل برای اولین بار از صفحه نمایش قوس دار تستفاده کرد بعدش سامسونگ برا پرچمدارش بهترین شرکت نیست بلکه برای میان رده هاش بهترین شرکت شده سرس Aرو نگا کنین

AMM

۱۳۹۵/۷/۳
والا گل گفتی

محمد.س

۱۳۹۵/۷/۳
برای ما مهم نیست که سامسونگ چیه.درضمن همون سونی لنز های سامسونگ رو میزنه. بمب سونگ ارزش خریدن نداره.
هر کی هم میخواد منفی بده.

Ali

۱۳۹۵/۶/۲۶
داداش علی فقط محض اطلاع میگم تو آمریکا سامسونگ شصت درصد بازار تو دستشه حالا فکر نکنی چهل درصد دیگه اپله ها نه بلک بری و....
فهمیدی داداش؟

نگار

۱۳۹۵/۶/۲۶
به والله قسم اکثر اینایی که اینجا از سامسونگ بد گفتن و مثلا خواستن برسونن ایفون دارن... حسرتشون فقط یبار، بیار دست گرفتنشه!
... باشه حالا شما هر چی دوست داری بگو.... از شرکت پدریت حمایت کن!!!!
ولی یکم انصاف!!!!