خانهاخبار
تماشا کنید: تست سقوط V20 ال جی

تماشا کنید: تست سقوط V20 ال جی

بدنه تمام فلزی وی 20 از آلیاژ آلومینیوم مخصوصی ساخته شده است که در بدنه هواپیماها و کشتی‌ها به کار می‌رود. در این ویدئو وی 20 از فواصل مختلف به زمین انداخته می‌شود تا مقاومت آن در عمل مشخص شود.
۱۳۹۵/۶/۱۷

یکی از بارزترین خصوصیات طراحی V10 برخورداری از استاندار نظامی و مقاومت در برابر سقوط و ضربه بود. V20 به عنوان پرچمدار جدید سری V ال‌جی این ویژگی را از مدل سال قبل به ارث برده است.
بدنه وی20، به جای پلاستیک، تماما از فلز ساخته شده است. ال‌جی ادعا می‌کند آلیاژ آلومینیوم به‌کاررفته در ساخت گوشی جدیدش مشابه چیزی است که در ساخت بدنه هواپیما و کشتی استفاده می‌شود و به همان اندازه مقاوم و جان‌سخت است.
در ویدئوی زیر تست سقوط LG V20 را خواهید دید که از زوایا و فواصل مختلف به زمین انداخته می‌شود تا مقاومت و ضربه‌پذیری آن در عمل آزمایش شود. به نظر شما V20 از این آزمایش سربلند بیرون می‌آید؟ این ویدئو را ببینید و نظر خود را در کامنت‌ها با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

سجاد

۱۳۹۵/۸/۹
واقعا عالی بود
خدا رو شکر میکنم ک زود تصمیم نگرفتمو g5 رو نخریدم

علی

۱۳۹۵/۷/۸
واقعا شاه کار کرده . خیلی عالی بود

Ali

۱۳۹۵/۶/۲۳
فوق العادس ال جی قیمت های خوبی داره

Mohammad salehi

۱۳۹۵/۶/۲۲
ال جی همیشه عالی بوده و هست G5 هم به نظر من گوشیه کاملی بود اما شاید مردم دوست ندارن ویژگی های جدید رو امتحان کنن و تکراری بودن رو دوست دارن واسه همین از ویژگی ماژولار استقبال نشد v20 هم که شاهکاریه. واسه خودش

AK

۱۳۹۵/۶/۲۲
من نه با اپلم و نا یا سامسونگ و نه با الجی ولی خدایی الجی از همه لحاظ برای پرچمداراش زحمت میکشه ولی خوب نمیدونم امسال چش بود که توی طراحی کم گذاشت اگه الچی گوشی با همین مشخصات ولی با طراحی زبیاتر معرفی کنه بخدا از هر شرکتی فروشش بالاتر میره.