خانهاخبار
EA در سکوت خبری FIFA 17 را برای اندروید منتشر کرد؛ نسخه iOS به زودی

EA در سکوت خبری FIFA 17 را برای اندروید منتشر کرد؛ نسخه iOS به زودی

آنطور که انتظار داشتیم باید در فصل پاییز شاهد نسخه جدید موبایلی FIFA برای تلفن‌های هوشمند باشیم. اما به نظر می‌رسد نسخه اندرویدی این بازی زودتر حاضر شده و در سکوت خبری حتی در گوگل پلی استور هم قرار گرفته است.
۱۳۹۵/۶/۱۶

ماه گذشته شرکت الکترونیک آرتس اعلام کرده بود که نسخه موبایلی فیفا ۱۷ پاییز امسال برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید عرضه خواهد شد. اما هفته گذشته به صورت اتفاقی مشاهده شد که فیفا ۱۷ در سکوت خبری برای اندروید عرضه شده و هم اکنون از گوگل پلی استور قابل دانلود است.

البته این بازی با اسم Fifa Mobile Soccer منتشر شده تا به این ترتیب از فیفا ۱۷ نسخه دسکتاپ و کنسول متفاوت باشد و صرفا یک نسخه پورت‌شده از فیفا ۱۷ اصلی به حساب نیاید.

از ویژگی‌های جدید این بازی می‌توان به سیستم حمله کاملا جدید اشاره کرد. تنظیمات جدید برای کنترل بازی مثل autoplay، استیک مجازی و ژست‌های حرکتی نیز به این نسخه از فیفای موبایلی اضافه شده تا لذت فیفا بازی کردن با موبایل برایتان دوچندان شود.

علاوه بر اینها، EA اعلام کرده در این نسخه فیفا بیش از ۳۰ لیگ، ۶۵۰ تیم فوتبال و همین طور ۱۷ هزار بازیکن وجود دارد. یکی از نکات برتر این نسخه از فیفا، حجم ۱۰۰ مگابایتی آن است و این یعنی کاربران می‌توانند آن را با اینترنت موبایلی خود هم دانلود کنند.

این بازی با زبان‌های مختلف شامل انگلیسی، فرانسوی، برزیلی، پرتغالی، روسی و ترکی عرضه خواهد شد. همچنین این بازی روی گوشی‌های دارای اندروید ۴.۱ به بالاتر نصب می‌شود. نسخه iOS این بازی نیز احتمال دارد به زودی منتشر شود.

Fifa Mobile Soccer به‌رایگان در گوگل پلی استور منتشر شده، اما طبیعتا پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای این بازی وجود دارد. البته اگر تمایلی به خرج کردن برای این بازی ندارید، می‌توانید از تنظیمات مربوطه پرداخت‌های درون برنامه‌ای را غیرفعال کنید.

بروزرسانی: این اپلیکیشن چند روز پس از عرضه در پلی استور، از این فروشگاه اینترنتی حذف شد و دیگر برای دانلود در دسترس نیست.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

Afshin

۱۳۹۵/۷/۱۸
بخاطر اينكه تيمت قوي نشده و هنوز تو دسته دو يا سه هستي بايد ليگي رو كه بازي ميكني تو مرحله ي سبز رنگ تموم كني يعني بدون باخت بعد كه ليگ تموم شد خودش مياد به دسته هاي بالاتر

یاشار

۱۳۹۵/۶/۱۸
آقای رجبی
شما ک این خبر رو میزاری
اول ببینید داخل گوگل پلی لینک دانلود هست یان
من الان داخل گوگل پلی باید برنامه رو رجیستر کنم
لینک دانلود هنوز نداده
لطف کنید تو اخبار هایی ک میگید دقت کنید به مردم ضرر نزنی
شما جواب هزینه بایت رد کردن قفل گوگل من رو میدی
دقت کن

hamed

۱۳۹۵/۶/۱۷
بازی جالبیه ولی به صورت آنلاین باید بازی کنید. تا لول 4 شما وقتی بازی میکنید فقط صحنه های حساس رو میاره که باید گل بزنید ولی بعد از لول 4 دیگه میتونید به صورت 90 دقیقه بازی رو لنجام بدید

revenant

۱۳۹۵/۶/۱۶
هه این فیفا 17 است مطمعنم اشتباه میکنید وگرنه به نام فیفا میومد نمیدونم دیتا داره یا نه ولی من 5 روز پیش 50 مگ دیدیمش شاید داخلش دیتا هست

سروش

۱۳۹۵/۶/۱۶
اين نسخه اصلي و كامل نيست