خانهاخبار
نسل جدید ساعت هوشمند آلکاتل معرفی شد

نسل جدید ساعت هوشمند آلکاتل معرفی شد

آلکاتل نسل جدید ساعت هوشمند خود را در نمایشگاه ایفا 2016 معرفی کرد. این شرکت همراه ساعت هوشمندش سه وسیله دیگر شامل دست‌بند سلامتی، ردیاب GPS همراه و ردیاب کودکان نیز معرفی کرده است.
۱۳۹۵/۶/۱۴

image

 

آلکاتل از شرکت‌های فعال در نمایشگاه IFA 2016 بوده است. این شرکت تا به اینجا محصولات متعددی معرفی کرده که آخرین آن‌ها ساعت هوشمند است. آلکاتل در CES 2015 از ساعت هوشمند خود با نام Alcatel OneTouch Watch رونمایی کرد و این‌گونه به بازار ساعت هوشمند وارد شد. امسال آلکاتل تصمیم گرفته است که نسل بعدی این ساعت را با نام MoveTime WiFi به بازار عرضه کند؛ ساعت هوشمندی که قدرتمندتر از نسل قبلی خود به نظر می‌رسد.

صفحه نمایش این ساعت 1.39 اینچی با رزولوشن 400 در 400 پیکسل دارد و از پنل آمولد استفاده می‌کند که احتمالا زیر نور آفتاب عملکرد خوبی خواهد داشت. این ساعت هوشمند از طریق وای‌فای و بلوتوث می‌تواند با سایر دستگاه‌ها ارتباط برقرار کند و به لطف بلندگو و میکروفونی که آلکاتل برایش تعبیه کرده است، کاربربه راحتی می‌تواند با ساعت هوشمندش به تماس‌های خود پاسخ دهد.

موو تایم مانند ساعت هوشمند قبلی آلکاتل سیستم‌عامل منحصر به فردی دارد، اما خوشبختانه در این نسخه سیستم‌عاملش شباهت بیشتری به اندروید وِر پیدا کرده است. آلکاتل این ساعت هوشمند را به عنوان عضوی از خانواده Move معرفی کرده که شامل دست‌بند سلامتی، ردیاب GPS همراه و وسیله‌ای برای مراقبت و ردیابی کودکان است.

هنوز در مورد قیمت این ساعت هوشمند حرفی زده نشده است، اما احتمالا قیمت آن در بازه قیمتی ساعت قبلی این شرکت قرار می‌گیرد. ساعت هوشمند قبلی آلکاتل حدود 150 دلار قیمت داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

B

۱۳۹۵/۶/۱۴
دیگه خیلی از سامسونگ کپی کرده