خانهاخبار
LG V20 ماژولار نیست، اما باتری قابل تعویض دارد

LG V20 ماژولار نیست، اما باتری قابل تعویض دارد

ال جی بر خلاف دیگر برندها هنوز هم امکان تعویض باتری در گوشی‌های هوشمندش را نگه داشته است؛ قابلیتی که به نظر می‌رسد وی 20 نیز از آن بهره خواهد برد.
۱۳۹۵/۶/۱۴

تاکنون رندرهای متعددی از V20 ال‌جی دیده‌ایم که ظاهر و طراحی کلی این دستگاه را برملا کرده‌اند، اما یک سوال همچنان بی‌ جواب مانده است: آیا LG V20 ماژولار است؟
منابع خبری مختلف که اخبار مطمئنی از ال‌جی به دست آورده‌اند به این سوال جواب منفی داده‌اند، با این حال کاربران قادر خواهند بود قسمتی از پشت گوشی را برای تعویض باتری باز کنند.
اگر تست‌های انجام شده روی G5 را دیده باشید، می‌دانید قسمت جداشونده زیرین آن در برابر فشار بسیار ضعیف است. از آنجا که انتظار داریم V20 نیز همچون V10 استاندارهای نظامی را کسب کند و در برابر سقوط مقاوم باشد، ماژولار بودن ضعف بزرگی برای آن است. درنتیجه ال‌جی بی‌خیال این ویژگی شده، ولی امکان باز کردن قسمتی از قاب پشتی دستگاه را به کاربران داده است.

تصاویر بالا به خوبی نشان می‌دهند چگونه با فشار یک دکمه قاب دستگاه از طرفین باز می‎شود. البته در این رندرها جدا شدن قسمت زیرین نیز نمایش داده شده است که به احتمال زیاد در نمونه نهایی چنین امکانی وجود نخواهد داشت.
16 شهریور ماه ال‌جی مراسمی برای معرفی وی 20 تدارک دیده است. پیش‌بینی می‌شود این گوشی از نمایشگر 5.5 اینچی QHD، دوربین دوگانه 20 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کند.
نظر شما در مورد نحوه باز شدن قاب پشتی V20 و نکات منفی و مثبتی که می‌تواند با خود به همراه داشته باشد چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

محسن

۱۳۹۵/۶/۱۵
این چه حرفیه میزنید که چون به باتریش اعتماد نداره قابل تعویضه!!!! من چهارساله یه گوشی G2 دارم که بخاطر استفاده زیادم بیشتر روزها دوبار شارژ شده اما هنوز باتری سالمی داره، یه G4 هم بیشتر از یکساله خریدم که اونم تا الان هیچ مشکلی نداشته، اگه بخوام بازم گوشی بالا رده بخرم حتما LG میگیرم چون مطمئنا اعتمادم به کالای تولید کره بیشتر از چینیه

محسن

۱۳۹۵/۶/۱۵
این چه حرفیه میزنید که چون به باتریش اعتماد نداره قابل تعویضه!!!!!

Nima

۱۳۹۵/۶/۱۵
اقای مهدی معلومه که این ویژگی نکته مثبت نیست بلکه ویژگی منفی ای هم هست
الجی باتری های قابل تعویض میزاره چون که به باتری هاش اطمینان نداره و ممکنه خراب شن برای همینه که قابل تعویض اند
نمونش همین G5که باتری ۲۸۰۰میلی امپر ضعیف ترین باتری در پرچمدارارو داشت
وایلا شما به اپل و سامسونگ یه نگاهی بندازید متوجه خواهی شد که اون ها یه چند سالی هستش که دیگه از باتری غیر قابل تعویض استفاده میکنن چون به باتری های قوی خودشون ایمان دارند
و باید به الجی تبریک گفت که این ویژگی منفی رو با سیاست های خودش تبدیل به یه ویژگی مثبت کرده و از اون به عنوان یه امتیاز حساب کرده و من و شما فکر میکنیم خیلی کار بزرگی کرده!!!!

hamed395

۱۳۹۵/۶/۱۵
منم جی 4 دارم . باطریش به خاطر صفحه نمایش و استفاده بیش از حد هست . برا داغ کردنش هم کمتر ازش کار بکش که داغ نکنه ، بورد میسوزونیا

hamed395

۱۳۹۵/۶/۱۵
به غیر از این مواردی که تا الآن در مورد V20 گمانه زنی شده باید ببینیم خلاقیت جدید ال جی توی این گجت چیه ؟
مثل همیشه انتظار دارم دوباره چشای همه به سمتش بچرخه و نگاه به زرق و برق آیفون و سامی پلاستیکی مثل همیشه با شکست مواجه بشه .