خانهاخبار
انتشار رندر جدیدی از LG V20

انتشار رندر جدیدی از LG V20

رندرهای جدید ال جی وی 20 از دوربین دوگانه اصلی در این گوشی خبر می‌دهند. بر خلاف نسل قبلی، دوربین سلفی این محصول دوگانه نیست.
۱۳۹۵/۶/۱۴

image

 

تنها چند روز به رونمایی رسمی از پرچم‌دار جدید ال‌جی، LG V20، باقی مانده و اکنون رندر تازه‌ای از این گوشی منتشر شده است. این تصاویر تایید می‌کنند که وی20 مانند جی5 از دوربین دوگانه برخوردار است و برخلاف نسل قبلی خود دوربین سلفی‌اش دوگانه نیست.

اطلاعات زیادی در مورد وی20 وجود دارد که از این رندر نمی‌توان متوجه آن‌ها شد؛ مثلا اینکه ال‌جی برای کیفیت صدای این محصول سنگ تمام گذاشته است و در بسته‌بندی این محصول ایرفون‌های شرکت B&O وجود دارد. همچنین طبق شنیده‌ها وی20 اولین گوشی دنیا خواهد بود که از سخت‌افزار 32 بیتی مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ بهره می‌برد. این سخت‌افزار، که محصول شرکت ESS Technology است، 50 درصد صدای محیطی کمتری نسبت به نمونه‌های مشابه تولید می‌کند. مبدل‌های دیجیتال به آنالوگ برای تبدیل فایل‌های دیجیتالی به محصولی قابل شنیدن برای گوش انسان به کار می‌روند.

image

 

همچنین V20 اولین گوشی خواهد بود که با اندروید 7.0 به بازار می‌آید. شایعات در مورد سخت‌افزار این محصول از این قرار است: صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، صفحه نمایش دوم 2.1 اینچی همواره‌روشن، پردازنده اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از microSD تا 256 گیگابایت. باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپرساعتی و حسگر اثر انگشت نیز از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول است.

طبق اعلام ال‌جی، V20 طی مراسمی در تاریخ 16 شهریور معرفی خواهد شد. برای اطلاع از مشخصات تاییدشده این محصول تا آن موقع صبر کنید و با جی‌اس‌ام همراه باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

hamed395

۱۳۹۵/۶/۱۵
بدو بیا که دو تا گوشی دارم میخوام بفروشم بخرمممممممممممممتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

پویا

۱۳۹۵/۶/۱۴
خوشگلهه کاش اینم مثل سری قبلیش آنتی شک باشه

Emaad

۱۳۹۵/۶/۱۴
زیباست ?