خانهاخبار
گجت جالب ایسر برای سرگرم‌کردن حیوانات خانگی

گجت جالب ایسر برای سرگرم‌کردن حیوانات خانگی

نمایشگاه ایفا 2016 محلی برای انواع و اقسام گجت‌های عجیب و غریب است. یکی از جالب‌ترین محصولاتی که شرکت ایسر معرفی کرده مربوط به حیوانات خانگی است که در ادامه آن را معرفی می‌کنیم.
۱۳۹۵/۶/۱۲

اکثر کاربران کمپانی ایسر را با لپ‌تاپ‌های قدرتمند و در عین حال ارزان‌قیمتش می‌شناسند. جالب است بدانید که این کمپانی در عرصه‌های متنوع دیگری نیز فعالیت می‌کند که هیچکدام از آن‌ها به اندازه کامپیوترهایش شناخته شده نیست. ایسر اخیرا یکی از کمپانی‌های فعال در زمینه حیوان‌های خانگی را به نام PawBo خریداری کرده است که نشان از ورود این برند به دنیای حیوانات خانگی دارد. در ادامه یکی از محصولات مشترک ایسر و PawBo را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

 

نمایشگاه IFA یکی از بزرگ‌ترین همایش‌های تکنولوژی‌محور است که انواع و اقسام کالاها در آن معرفی می‌شود. یکی از آن‌ها دوربین بی‌سیم PawBo است که حیوان خانگی شما را سرگرم می‌کند. این دوربین به کاربر اجازه می‌دهد حیوان خود را در خانه مشاهده کند و مراقبش باشد.

image

 

علاوه بر این نسخه پیشرفته‌تری به نام PawBo+ نیز معرفی شده است که به یک دوربین واید 130 درجه با کیفیت اچ‌دی مجهز شده است. یکی از قابلیت‌های جالب گجت این است که با اسمارت‌فون و تبلت کنترل می‌شود و می‌تواند با حیوان خانگی بازی کند. ویژگی دیگر این است که هشت‌نفر می‌توانند همزمان به آن وصل شوند و حیوان را سرگرم کنند.

این دستگاه می‌تواند از خود نور لیزر تولید کند و تصاویر و ویدئوها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. علاوه بر پاوبو پلاس محصولات دیگری نیز از همین خانواده به نام‌های Munch، PawBo Flash و PawBo Catch نیز معرفی شده‌اند که هرکدام وظایف جداگانه‌ای بر عهده دارند. به عنوان مثال، یکی از آن‌ها با دوربین مادون قرمز می‌تواند در تاریکی نیز فیلمبرداری کند و دیگری یک موش مصنوعی در اختیار حیوان قرار می‌دهد تا با آن بازی کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)