خانهاخبار
۳۰ شهریور ماه منتظر گوشی جدید HTC باشید

۳۰ شهریور ماه منتظر گوشی جدید HTC باشید

در سالهای گذشته همواره شاهد بودیم که اچ تی سی در کنار پرچمداران اصلی خود، پرچمداران دیگری تحت برند Desire عرضه کرده است. از آنجا که هنوز برادر Desireنشان HTC 10 را ندیده‌ایم، اچ‌تی‌سی با شعار Be Edgier وعده داده تا در تاریخ ۳۰ شهریور ماه منتظر این گوشی باشیم. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۶/۱۲

شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی رسما اعلام کرد که در تاریخ ۳۰ام ماه جاری یک گوشی جدید معرفی خواهد کرد. این شرکت خبر معرفی گوشی جدید خود را با انتشار یک ویدئو و دعوت کردن ما به «پیشرو بودن» اعلام کرد. 

دستگاهی که در این ویدئو نمایش داده می‌شود در حقیقت همان Desire 10 Pro است که پیش از این عکس‌هایی از آن لو رفته بود. 

image

بر اساس آخرین شایعات منتشرشده، این گوشی، که نسخه‌ای دیگر از HTC 10 به حساب می‌آید، با مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوبی نظیر پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ عرضه خواهد شد. صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با رزولوشن QHD و همچنین دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو نیز از دیگر مشخصات فنی این گوشی است. ۴ گیگابایت حافظه رم و همچنین حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، که احتمالا پشتیبانی از کارت حافظه را هم باید به آن اضافه کنید، از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی خواهد بود. اندروید نصب‌شده روی دستگاه نیز نسخه ۶.۰ است، اما با توجه به این مشخصات سخت‌افزاری با قاطعیت می‌توان گفت اندروید نوقا برای این گوشی عرضه خواهد شد. 

در کنار این گوشی قدرتمند، انتظار داریم این شرکت گوشی Desire 10 Lifestyle را هم معرفی کند که نسخه‌ای ارزان‌قیمت‌تر از برادر بزرگتر خود خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی از یک پردازنده سری 4XX اسنپ‌دراگون استفاده کند و صفحه نمایش آن نیز رزولوشن 720P داشته باشد. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تیزر ویدئویی مربوط به مراسم ۳۰ شهریور ماه را ببینید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

yh

۱۳۹۵/۶/۱۳
واقعا طراحیش عالیه و حرف نداره.. اگر بدنه اش رو هم فلزی کنه در یک کلام بینظیر میشه... البته احتمالش کمه چون تا به حال در سری دیزایر بدنه فلزی بیرون نداده... به خاطر خطوط پشتی گوشی احتمال ده در صد میدم شاید فلزی باشه..

علی

۱۳۹۵/۶/۱۲
چ خوشگله جووون

cadillac

۱۳۹۵/۶/۱۲
مثل همیشه زیبا،بادوام،پرقدرت،باکیفیت،با کلاس و اصیل.
این است high tech computer

مهدی یغمایی

۱۳۹۵/۶/۱۲
سلام ممنون از سایت خوب gsm من هنرمند همیشه طرفدار htc بودم و هستم درسته اکثر گوشی های اشخاص معروف از ی برند خاصه ولی htc واقعا سعی کرده همیشه بهترین باشه من عاشق اسپیکر استریوشم عالی زده گوشی های سری وان و این دیزایر 10 رو واقعا
موفق باشید

hh361

۱۳۹۵/۶/۱۲
بی صبرانه منتظر اومدنشم خدا کنه ضخامتش کم باشه بدنش فلزی و وزنشم کم و حسگر اثر انگشتم داشته باشه رمش به نظرم 4 زیادی
لایک یادتون نره