خانهاخبار
HTC One A9S رسما معرفی شد

HTC One A9S رسما معرفی شد

اچ تی سی از مدل نسخه جدید گوشی One A9 رونمایی کرد. این گوشی One A9S نام دارد و از نظر ظاهری خیلی متفاوت‌تر از قبل نیست ولی قرار است با قیمتی کمتر از گذشته وارد بازار شود.
۱۳۹۵/۶/۱۱

همانطور که شایعه شده بود، اچ‌تی‌سی از نسخه جدید One A9 پرده برداشت. One A9S نام این گوشی جدید است که در رده گوشی‌های میان‌رده بازار جای می‌گیرد و تفاوت زیادی با مدل پیشین خود ندارد.
HTC One A9S از یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720P استفاده می‌کند که کیفیت آن در مقایسه با نمایشگر A9 کاهش یافته است. از سوی دیگر پردازنده اسنپ‌دراگون 617 کوالکام کنار گذاشته شده و جای آن را پردازنده Helio P10 مدیاتک گرفته است که دارای 4 هسته 2.2 و 4 هسته 1.1 گیگاهرتزی است.
این گوشی جدید همچون گذشته در دو ظرفیت 16 و 32 گیگابایتی با حافظه رم 2 و 3 گیگابایت به بازار می‌آید که البته امکان افزودن کارت حافظه به آن نیز وجود دارد. باتری دستگاه از 2150 mAh به 2300 mAh افزایش یافته و کیفیت دوربین اصلی آن ثابت مانده است (13 مگاپیکسل).
HTC هنوز قیمت و تاریخ عرضه One A9S را اعلام نکرده است اما انتظار داریم قیمت آن کمتر از One A9 باشد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

kianoosh

۱۳۹۵/۷/۱
دوست عزیز که htc بازی اگه ممکنه و میدونی راجب m9+ , m9 یه نظر بده بدونم چیجوریه میخوام بخرم

Morteza

۱۳۹۵/۶/۲۰
Htc one 6

محمدعلی

۱۳۹۵/۶/۱۸
برادر بیا کارت دارم... نظرتو میخوام... گویا اچ تی سی بازی.... میبینی پیاممو؟

Keyhan

۱۳۹۵/۶/۱۴
اقایون فهمیده و باهوش همیشه اس به معنی مدل بهتر نیست. اون اپله این اچ تی سی. این یه گوشی پایین رده با قیمت پایینه(پایین تر از a9) که واسه رده پایین بازار ساخته. که شما بری یک سوم پول پرچمدارو بدی همچین گوشی دستت بگیری. زبان طراحیشم مال خود شرکت اچ تی سی هست اپل از رو ام ۷ دزدیدش اینو بفهمین. اچ تی سی این جوابو به منتقدین داد. و از عمد این گوشی رو ساخت که به دنیا بفهمونه صاحب این زبان طراحی اچ تی سی هست نه اپلی که بعد از مرگ استیو جابز دست به دزدی ویژگی جالب برندای رقیب زد. لطفا بدون اگاهی نظر ندین. اچ تی سی پرچمدارشو با ویژگی های تمام و کمال ساخت دیگه چی میخواین؟ نکسوسا هم تو راهن. پول خرید 10 ندارین وایسین دیسایر 10 بخرین. چرتو پرتم نگین اچ تی سی رو دوس ندارین نظر شخصیتونه و چیزی که زیاده تنوعه برین گوشی مورد نظرتونو بخرین تحلیل الکی هم نکنید وقتی در فقر آگاهی به سر میبرین. وسلام

Emaad

۱۳۹۵/۶/۱۳
مخلوطی از سامسونگ و اپل