خانهاخبار
قلم‌های گیرکرده در نوت 7 رایگان تعویض می‌شوند

قلم‌های گیرکرده در نوت 7 رایگان تعویض می‌شوند

سامسونگ قلم‌هایی را که در نوت 7 گیر کرده‌اند رایگان تعویض می‌کند و توصیه‌ای برای کاربرانی دارد که تا به حال با این مشکل روبرو نشده‌اند.
۱۳۹۵/۶/۱۲

image

 

سال جدید، گلکسی نوت جدید و مشکل دوباره گیر کردن S-Pen. سامسونگ برخلاف سال پیش از ابتدا سعی کرده این مشکل را حل کند و قلم‌های فبلت جدیدش را به گونه‌ای طراحی کرده است که به صورت برعکس امکان قرار دادنشان در محل قلم وجود نداشته باشد. با این حال امسال نیز مشکل گیر کردن قلم در نوت7 وجود دارد.

پیش از این نیز در این مورد به اطلاعتان رسانده بودیم که این مشکل به علت فشار دادن بیش از حد قلم اتفاق می‌افتد و بر خلاف مشکل نوت5، ممکن است بتوانید به کمک سوزن قلم را از جای خود خارج کنید. با این حال اگر یک بار این مشکل برای شما رخ دهد، پس از آن بارها رخ خواهد داد، چون عملا دکمه مکانیکی خارج کردن قلم دچار اشکال شده است.

حال یکی از کارمندان بخش ارتباط از راه دور سامسونگ در این زمینه گفته است که سامسونگ از این مسئله آگاه است و به کارکنان دفاتر خدمات پس از فروش آموزش‌های لازم را برای رفع آن داده است. افراد می‌توانند در صورت مواجهه با این مشکل برای حل آن به دفاتر سامسونگ مراجعه کنند. همچنین اگر خودشان بتوانند با سوزن قلم را از جای خود خارج کنند، باز هم می‌توانند برای تعویض قلم دستگاه خود به پشتیبانی سامسونگ مراجعه کنند و قلمی نو تحویل بگیرند؛ قلمی که احتمالا طراحی بهتری دارد و با این مشکل روبرو نخواهد شد.

همچنین سامسونگ به کاربران نوت7 توصیه کرده است که قلم را با شدت در جای خود فشار ندهند و هنگامی که صدای کلیک شنیدند دیگر دست از فشار دادن بکشند. این توصیه‌ای خوب برای کسانی است که نمی‌خواهند هرگز با مشکل گیر کردن قلم مواجه شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

bigman

۱۳۹۵/۶/۱۸
سلام سامسونگ پرچمش بالاس
note7 = اشغال
s7 edge =خودم یکیشو دارم عالیه

sink

۱۳۹۵/۶/۱۶
آقا نیاز نبود اینهمه بنویسی خسته کنی خودت رو برادره من
مسئله اینه هیچکدوم تاحالا خطر ( انفجار) نداشتن
بحث سوختن با داغ کردن خیلی فرق داره . اگر z3 , m9 داغ میکردن ، حداقل کسی قطع عضو نمیشد ! که اون هم با اپدیت حل شد وقتی خطر جانی کسی رو تهدید نمیکنه دلیلی نداره که تعویضی اتفاق بیوفته .اقا اصلا زد3 داغ میکرد ، بگیم بخاطر کیفیت پایینش بود.اصلا بگیریم گوشی خوبی نبود . ولی سامسونگ میترکه!! چطوری باهم مقایسه میکنی اخه
اصلا اگر سامسونگ گوشی هاش رو جمع نمیکرد ، ملت ازش به دادگاه شکایت میکردن و باید خسارات وارد شده به ادما و اموال رو میداد . اچ تی سی داغ شد ولی کیو کشت؟!؟!

محسن

۱۳۹۵/۶/۱۶
†!k†@@k:
سامسونگ گلکسی نوت۷
قطعا جنجالی ترین اسمِ دنیای تکنولوژی داخل دو هفته ی گذشته چیزی جز "نوت۷" نبود.
تلفنی که از روز اول معرفی کانون توجه سایت ها و کاربران بود ،در قسمت اول و دوم که بخش خوشایند آن بود؛ تلفنی معرفی شد که در بیشتر اجزا و مشخصات واژه ی اولین را یدک میکشید و در باقی قسمت ها لقب بهترین داشت.
بیشترین امار پیش فروش در کمترین زمان ممکن برای گلکسی نوت۷ به ثبت رسید در فروش عادی نیز به صورتی استقبال شد که سامسونگ با کمبود موجودی مواجه شد !!!!
قسمت تلخ ماجرا از جایی شروع شد که دوهفته پیش خبری از اتش گرفتن گلکسی نوت۷ در هنگام شارژ منتشر شد برسی ها نشان داد که شارژر غیر استاندارد باعث اتش گرفتن این دستگاه شده بود اما در فاصله ای دو روزه باز هم خبرها حاکی از اتش گرفتن و انفجار یک دستگاه دیگر از گلکسی نوت۷ بود. این خبر هشداری برای سامسونگ بود خیلی سریع دیجی کو مدیر بخش موبایل سامسونگ واکنش نشان داد، تولید نوت۷ متوقف شد و گروهی را برای برسی مشکل اماده کرد .
طی کنفرانس خبری اعلام شد حدود 0.1 درصد از تلفن های تولید شده در قسمت باتری دچار نقص شده اند و در صورت درخواست کاربران تلفن انها به رایگان با نسخه ی ویرایش شده تعویض میشود
حالا درصورتی که نوت۷ خریداری کرده اید در صورت تمایل دستگاه شما به رایگان تعویض میشود و اگر قصد خرید آنرا دارید نسخه ی ویرایش شده(قلم و باتری)به فروش میرسد و جای هیچ نگرانی نیست.
اگر این اتفاق را در کنار مشکلات دیگر اسمارتفون ها قرار دهیم جالب است !
مثل مشکلاتی که برای اچ تی سی one M9 یا ایفون 6 ، ایفون 6plus ، سونی اکسپریا Z3plus و... اتفاق افتاد و هیچ یک از کمپانی ها پاسخگو نبودند و فقط سرمایه ی کاربران بود که ازبین رفت
پس میتوان نتیجه گرفت سپتامبر گرچه برای سامسونگ تلخ و سیاه بود ولی به کاربرن اسیبی نرسید سامسونگ با انجام کاری درست و منطقی از ضرر کاربران جلوگیری کرد

محسن

۱۳۹۵/۶/۱۶
طرف همچین نوشته از مشکلات نوت ک فک کرده چه خبره.. داداش خش رو صفحه رو میخای نیفته یه گلس میندازی... البته همین خش رو هم کسی ندیده..مشکل قلم هم وقتی یه نفر فک میکنه جای قلم گاری دستشه و فشار میده هرچی باشه داغون میشه... باتری هم مشکلیه ک حالا پیش اومده و در صدد جبرانش دارن کار میکنن.. گوشی جدبد نه مشکل قلم داره و ن باتری... اونوقت گوشی بدون مشکل سه تومنه.... این ک شما چرا داری میسوزی ک گوشی تو همه چی یا اوله یا بهترین سه تومنه نمیدونم چرا اما ماشالله بهت یه مشت اطلاعات مذخرف میدی تا یه عده رو منصرف کنی از خرید... همون بهتر ک یه 11دو چراغ دستت باشه....... اخرم این ک سام مثل بعضی کمپانی های اپل و اچ تی سی و سونی بعد مشکل گوشیش مشتری هارو ول نکرد و با وجود ضرر همه گوشیا رو برگردوند... حالا خودتون میتونید قضاوت کنید

علی

۱۳۹۵/۶/۱۵
بابا ما سامسونگیا میخوایم گوشیامون پر اشکال باشه به بقیه چه ربطی داره؟چرا میاین تو پیج سامسونگ؟چرا انقدر درگیر سامسونگین؟