خانهاخبار
کروم‌بوک لمسی و تاشو ایسر معرفی شد

کروم‌بوک لمسی و تاشو ایسر معرفی شد

ایسر از کروم‌بوکی لمسی و 13 اینچی رونمایی کرد که شاید بسیاری از علاقه‌مندان به این نوع لپ‌تاپ مدت‌ها منتظر آن بوده‌اند.
۱۳۹۵/۶/۱۰
image

ایسر امروز و در جریان کنفرانسش در نمایشگاه ایفا از جدیدترین مدل کروم‌بوک‌هایش پرده برداشت که هم به صورت لمسی قابل استفاده است و هم قابلیت تاشدن از قسمت لولاهای صفحه نمایش را دارد. از طرف دیگر Chromebook R13 اولین کروم‌بوک 13 اینچی جهان است و علاقه‌مندان به این دستگاه‌ها که منتظر صفحه نمایش بزرگ‌تری بودند مطمئنا از محصول جدید ایسر خوششان خواهد آمد.

سخت‌افزار بسیار بهتر از چیزی است که از یک کروم‌بوک مدرن انتظار دارید. R13 صفحه نمایش 13 اینچی با وضوح 1080p دارد که از نوع LCD است. 4 گیگابایت رم، برخورداری از دو درگاه USB 3.0 و USB Type-C، خروجی HDMI، بلوتوث و وب‌کم 720p از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری این محصول است. پردازنده این دستگاه چهار هسته‌ای و از مدل MediaTek MT8173C است. ایسر ادعا کرده است که باتری این محصول در مقابل 12 ساعت کار مداوم طاقت خواهد آورد. R13 در سه نسخه با حافظه‌های داخلی 16، 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود.

image

از ویژگی‌های جالب این محصول قابلیت چرخش 360 درجه صفحه نمایش آن است که می‌تواند لپ‌تاپ شما را تبدیل به تبلت کند. از طرفی می‌توان آن را به گونه‌ای تا کرد که نقش استند را نیز بازی کند. صفحه نمایش R13 تا 10 لمس همزمان را پاسخگوست. صفحه نمایش‌ لمسی فعلا برای سیستم‌عامل کروم او‌اس چندان ضروری به نظر نمی‌رسد، زیرا نرم‌افزارهای آن برای چنین قابلیتی بهینه نشده‌اند، اما با توجه به اینکه تا چندماه آینده قرار است اپلیکیشن‌های اندرویدی بسیاری برای کروم‌بوک‌ها در دسترس قرار بگیرند، این نوع صفحه نمایش ممکن است کاربردی شود.

قیمت پایه این محصول از 400 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی آغاز می‌شود. قرار است Chromebook R13 از اکتبر (مهر) به بازار عرضه شود.

با صفحه اختصاصی IFA 2016 جی‌اس‌ام در طول نمایشگاه ایفا همراه باشید و از جدیدترین اخبار این نمایشگاه مطلع شوید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۶/۱۰
کپی مک بوک پرو