خانهاخبار
کامپیوترهای مک جدید و همچنین مانیتور 5K در خط تولید اپل

کامپیوترهای مک جدید و همچنین مانیتور 5K در خط تولید اپل

به گزارش بلومبرگ امسال نسل جدید دستگاه‌های iMac ،MacBook Air ،MacBook Pro روانه بازار می‌شوند و مانیتورهای اپل با نام Apple Display به رزولوشن 5K ارتقا می‌یابند.
۱۳۹۵/۶/۱۰

به گزارش بلومبرگ، اپل قصد دارد اکتبر امسال به‌روزرسانی بزرگی در خط تولید دستگاه‌های مک خود ترتیب دهد.

این گزارش اعلام می‌کند که مدل جدید دستگاه‌های iMac ،MacBook Air ،MacBook Pro و همچنین مانیتورهای اپل با صفحه نمایش‌ 5K در خط تولید قرار گرفته‌اند.

با توجه به اینکه انتظار نمی‌رود امسال شاهد تغییرات بزرگ یا امکانات جدیدی برای تبلت محبوب اپل، یعنی iPad، باشیم، اپل قصد دارد در ماه اکتبر امسال در خط تولید محصولات Mac خود و بعضی دستگاه‌های دیگر مانند مانیتور تغییری اساسی اعمال کند. به غیر از صفحه نمایش، این تغییرات شامل پورت‌ USB-C برای دستگاه MacBook Air و همچنین پردازنده گرافیکی جدید AMD برای iMac خواهد بود.

image

 

بر اساس شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود، MacBook Pro نیز امسال باریک‌تر از پیش می‌شود و در بالای صفحه کلید خود دارای نمایشگر لمسی برای نمایش اعلانات به کاربر و همچنین کاربردهای نرم‌افزاری مختلف خواهد بود. این صفحه نمایش باریک هرچند در حالت پیش‌فرض عملکردهای معمول مانند تنظیم صدا یا نور صفحه را انجام می‌دهد، این امکان را نیز به توسعه‌دهندگان می‌دهد تا با باز کردن برنامه‌شان به شما یک نوار کنترل‌کننده‌ اختصاصی نمایش دهند. به طور مثال، با تغییر عملکرد این صفحه نمایش می‌توانید پخش ویدئو یا موزیک خود را کنترل کنید، از آن به جای شورتکات‌ها در نرم‌افزارهای مختلف استفاده کنید یا ابزارهای موردنیاز خود را در برنامه‌هایی مانند مرورگر Safari یا iMovie برای دسترسی سریع‌تر به آنجا منتقل کنید.

همچنین طبق توافقاتی که شرکت اپل با LG در زمینه‌ تولید صفحات نمایش انجام داده، امسال شاهد یک مانیتور جدید برای جایگزینی مانیتور ۲۷ اینچی تاندربولت اپل خواهیم بود که همین شرکت اوایل امسال توقف خط تولید آن را اعلام کرد.

نظر شما درباره محصولات جدید اپل چیست و چه انتظاری از دستگاه‌های مک جدید دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

E30

۱۳۹۵/۶/۲۹
دیگه عادت کردیم به ادعاهایی از اپل که آرزوی کاربران متعصب هستن و هیچوقت به واقعیت نزدیک نمیشن...
مث آیفون 7 که از همه ی قابلیت های مورد انتظار فقط ip67 داشت.