خانهاخبار
راهنمای به‌روزرسانی گوشی‌های نکسوس به اندروید 7

راهنمای به‌روزرسانی گوشی‌های نکسوس به اندروید 7

اندروید 7 به‌زودی برای همه گوشی‌های نکسوس وعده‌داده‌شده منتشر می‌شود، اما اگر می‌خواهید هرچه سریع‌تر و بدون دردسر به این نسخه از اندروید دست پیدا کنید، ترفندی را که در ادامه آمده است دنبال کنید.
۱۳۹۵/۶/۱۰
image

با این که حدود ده روز از انتشار اندروید 7 می‌گذرد، هنوز تعداد زیادی از کاربران نکسوس‌های وعده‌داده‌شده (نکسوس 6پی، نکسوس 5ایکس، نکسوس 6، نکسوس 9، نکسوس پلیر، پیکسل سی و گوشی‌های 4G اندروید وان) آپدیت را به صورت OTA دریافت نکرده‌اند. البته گوگل هم تصمیم ندارد همه نکسوس‌هایش را به محض انتشار اندروید 7 به این نسخه از سیستم عامل اندروید آپدیت کند.

گوگل در انتشار آپدیت اندروید سیاستی پله‌ای دنبال می‌کند. این شرکت در 48 ساعت اول تنها برای 1 درصد گوشی‌ها آپدیت را منتشر می‌کند، در هفته اول برای 25 درصد آپدیت را منتشر می‌کند و به همین ترتیب تا یک ماه همه دستگاه‌های نکسوس را آپدیت می‌کند. هدف گوگل از این کار رفع باگ‌ها و مشکلات احتمالی قبل از رسیدن آخرین نسخه اندروید به دست همه کاربران است.

در انتظار گوگل ماندن تنها راه دریافت آپدیت آخرین نسخه اندروید نیست. گوگل معمولا فایل‌های OTA و ایمیج فکتوری را نیز برای کاربران منتشر می‌کند تا کسانی که صبر کمتری دارند با دانلود فایل‌ها اندروید را روی گوشی خود نصب کنند.

البته برای دریافت اندروید 7 راه ساده‌تری نیز پیش روی شماست: می‌توانید در برنامه آزمایشی اندروید ثبت‌نام کنید و پس از آن روی گوشی خود خیلی راحت اندروید 7 را دریافت کنید.

برای ثبت‌نام در برنامه آزمایشی اندروید کافی است از اینجا با حساب کاربری گوگل خود وارد شوید و روی enroll device کلیک کنید.

image

پس از ثبت‌نام کردن به تنظیمات گوشی خود و بخش About Phone می روید و از آنجا System Update را انتخاب می‌کنید. حالا تنها کافی است روی گزینه Check for Update کلیک کنید و اندروید 7 را دانلود و نصب کنید.

image
 
image
 
image

پس از نصب اندروید 7 می‌توانید وارد سایت برنامه آزمایشی اندروید شوید و از آن خارج شوید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

m.fani

۱۳۹۵/۶/۲۱
سلام. ممنون که اطلاع دادید. اصلاح شد

m.fani

۱۳۹۵/۶/۲۱
سلام. ممنون که اطلاع دادید، اصلاح شد.

Parsa

۱۳۹۵/۶/۱۹
سلام چرا لینک فعال نیست

Mehdi

۱۳۹۵/۶/۱۱
سلام، لینک ثبت نام برای اندروید ۷ فعال نیست، لطفا اصلاح کنید