خانهاخبار
مشخصات جدید گوشی ناشناخته لنوو افشا شد

مشخصات جدید گوشی ناشناخته لنوو افشا شد

کمپانی لنوو چند سالی است که به تولید گوشی‌های هوشمند مشغول شده و فروش نسبتا خوبی هم، به‌خصوص در کشورهای آسیایی، داشته است. اگرچه نام این برند با لپ‌تاپ‌هایش شناخته می‌شود، ظاهرا در تولید گوشی هوشمند نیز ید طولایی دارد.
۱۳۹۵/۶/۹

لنوو به خوبی توانسته خود را در دل کاربران جا کند. اگرچه لنوو هم برند چینی است، به لطف لپ‌تاپ‌های باکیفیتی که تولید می‌کند به اندازه کافی شناخته‌شده است و مجبور به رویارویی با موانع عظیم تبلیغاتی‌ای نیست که گریبان‌گیر برندهایی همچون شیائومی و میزو می‌شود. پیش از این هم گزارشی درباره ورود پرقدرت این کمپانی و موتورولا به کشورمان منتشر کرده بودیم. امروز یکی از محصولات ناشناخته لنوو شایعه‌ساز شده که در ادامه مشخصات آن را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

این محصول، که به دست گروه SIG رسیده، با کد P2a42 شناخته می‌شود. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، قلب تپنده دستگاه یکی از میان‌رده‌های کوالکام به نام اسنپدراگون 625 است. از دیگر مشخصات گجت می‌توان حدس زد که در دسته میان‌رده‌ها یا حتی بالارده‌ها جای می‌گیرد. از جمله دیگر ویژگی‌هایی که در تصاویر بالا ذکر شده باید به نمایشگر 5.5 اینچی و سنسورهای دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد.

image

در حالی که هنوز اخبار زیادی درباره این گوشی ناشناخته منتشر نشده، برخی خبرگزاری‌ها معتقدند P2a42 نسخه‌ای جانبی از Vibe P2 است که چندی پیش در بنچمارک Geekbench خودنمایی کرده بود.

نظر شما درباره گوشی‌های لنوو چیست؟ آیا تاکنون از محصولات این برند چینی استفاده کرده‌اید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

احسان

۱۳۹۵/۶/۱۲
نه نیمد و فکر نکنم دیگه بیاد ! تا 5.0.1 اومد

احمدی

۱۳۹۵/۶/۱۰
سلام ببخشید اندروید 6 برای این گوشی Huawei Honor 7i Shotx اومده یانه ؟

احسان

۱۳۹۵/۶/۹
آره من VIBE Z2 PRO دارم که نسبت به قیمتش بسیار گوشی خوب و قدرتمندی هست . بدنه فلزی و خوش دستی داره , فیلمبرداری 4K , دوربینهای 16 و 5 , وضوح تصویر QHD , باتری 4000 میلی آمپر , دو سیم کارت و .... نمونه ای از مشخصاتش هست .

ناصر

۱۳۹۵/۶/۹
سلام.
من یه لنوو وایب شات رو از هلند به قیمت 700 تومن خریدم.واقعا گوشی خوبی هستش.
سرعتش خوبه و عکسههای باکیفیتی انصافا میگیره.
قبلا یه تبلتشوو داشتم.اونم عالی بود
سعی کنید به جای تبلیغات در مورد قابلیت های جدید به آنچه از یه گوشی انتظار دارید فکر کنید و خرید انجام بدید.:)