خانهاخبار
منتظر نسخه جدید گوشی‌های سامسونگ باشید: Galaxy A3، A5، A7

منتظر نسخه جدید گوشی‌های سامسونگ باشید: Galaxy A3، A5، A7

سامسونگ بار دیگر گوشی‌های سری Galaxy A خود را به روز می‌کند و نسخه 2017 این سه گوشی را روانه بازار می‌کند.
۱۳۹۵/۶/۸
image

چندی پیش اطلاعاتی از نسخه جدید Galaxy A5 سامسونگ از بنچمارک فاش شد. همانطور که در سال‌های پیش دیده‌ایم گلکسی ای 5 همیشه به همراه دو گوشی دیگر از این سری یعنی Galaxy A3 و Galaxy A7 عرضه می‌شود و به همین خاطر می‌دانیم احتمالا این بار هم سروکله دو گوشی دیگر به‌زودی پیدا می‌شود. حالا وبسایت SamMobile وجود دو گوشی دیگر را نیز تایید کرده است.

طبق گزارش جدیدی که منتشر شده شماره مدل SM-A320F به گلکسی A3 2017، شماره مدل SM-A520F به گلکسی A5 2017 و شماره مدل SM-A720F به گلکسی A7 2017 اختصاص دارد. با توجه به اطلاعات فاش شده برای A5 می‌دانیم که نسخه جدید این گوشی پردازنده و باتری بهتر و همچنین رم و حافظه داخلی بیشتر دارد اما هنوز خبری از مشخصات دو گوشی دیگر این سری نیست. احتمالا این دو گوشی نیز بهبودهای نسبت به نسخه قبلی خود پیدا می‌کنند.

مشخص نیست که نسخه 2017 گوشی‌های گلکسی ای 3، اس 5 و ای 7 چه موقع راهی بازار می‌شوند اما می‌دانیم که نسل قبلی این گوشی‌های اوایل ماه ژانویه گذشته عرضه شدند. اگر سامسونگ به روند معرفی یک ساله این گوشی‌ها وفادار باشد احتمالا اواخر سال جاری شاهد معرفی این گوشی‌ها هستیم و اوایل سال میلادی جدید نیز آنها را در بازار خواهیم دید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

دانیال

۱۳۹۵/۱۰/۸
سلام اندروید6 برای سامسونگ(a5(2015اومده؟؟

alireza

۱۳۹۵/۸/۱۳
اسم هوآوی میخوره به گوشم هی یاد گوشی های یه بار مصرف می افتم
برو باو الان هوآوی پرچمداراش هم سه ماه کار میکنن بعد هنگی میشن

Ali zavar

۱۳۹۵/۶/۱۴
اونایی که j5و a7دارن 2016 مدیریت فایلهای اینا کند کار میکنه انگار صحنه آهسته میره من خودم داداشم j5 2015 داره و من 2016 مدریت فایل من کند کار میکنه ولی من این مشکل رو تو سری aو jو eهم دیدم آیا گوشی ها مشکل دارنو؟

هژیر زانتیا

۱۳۹۵/۶/۱۳
آقا اندروید 7 برا این گوشی میاد

MYS5

۱۳۹۵/۶/۱۰
اتفاقا اینکه همش گوشی تولید میکنه عالیه.بازار رو بهتر و با گزینه های بیشتر تو دستش نگه میداره.وگرنه کمپانی های چینی که عین قارچ همه جا پر شدن خطرساز میشن.