خانهاخبار
مراسم اهدای جوایز مسابقه پیش‌بینی یورو 2016 جی‌اس‌ام

مراسم اهدای جوایز مسابقه پیش‌بینی یورو 2016 جی‌اس‌ام

هفته گذشته نفرات برتر مسابقه پیش‌بینی یورو 2016 جی‌اس‌ام جوایز هیجان‌انگیز خود را طی مراسمی دریافت کردند. گزارش تصویری این مراسم را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
۱۳۹۵/۶/۸

پس از پشت سر گذاشتن یک ماه پرهیجان و رقابت نزدیک در پیش‌بینی مسابقات یورو 2016 جی‌اس‌ام، برندگان خوش‌شانس این مسابقه مشخص شدند و هفته گذشته جوایز خود را دریافت کردند.
در پایان این رقابت جذاب و از میان بیش از 20 هزار شرکت‌کننده، آقای محمدعلی یوسفی با کسب امتیاز 201، آقای مرتضی ابارشی با امتیاز 187 و خانم ندا حسینی معصوم با کسب امتیاز 182 به ترتیب مقام‌های اول، دوم و سوم را به دست آورند.

جی‌اس‌ام قول داده بود به نفر اول مسابقه هر گوشی هوشمندی که دوست داشته باشد، به نفر دوم هر کنسول بازی که بخواهد و به نفر سوم یک دستگاه هاوربرد اهدا کند.

نفر اول

image

نفر دوم

image

بر این اساس به آقای محمدعلی یوسفی یک دستگاه Galaxy S7 edge به عنوان جایزه نفر اول، به آقای مرتضی ابارشی یک دستگاه PS4 Uncharted 4 Edition به عنوان جایزه نفر دوم و به خانم ندا حسینی معصوم یک دستگاه Hoverboard به عنوان جایزه نفر سوم اهدا گردید.

با سپاس از همه افرادی که در پیش‌بینی مسابقات یورو 2016 جی‌اس‌ام شرکت کردند، امیدواریم در مسابقات بعدی شما برنده خوش‌شانس ما باشید. شما دوست دارید در مسابقه بعدی جی‌اس‌ام برنده چه جایزه‌ای باشید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

s

۱۳۹۵/۶/۱۱
حیف شد اگه پرتغال و فرانسه رو مینوشتم پرتغال 1-0 الان اول بودم ..شدم رتبه 70 در کل

یوسفی

۱۳۹۵/۶/۱۱
جام جهانی هم همین مسابقه به همین صورت با همین جوایز برگزار کنین تا نفر پنجاه یه توپ اصلی فوتبال هم بدین جالب تر میشه ممنون

alireza

۱۳۹۵/۶/۹
شاید دوست نداشته

مهدی

۱۳۹۵/۶/۹
نه خوبه گوشیش
آیفون آخه چی داره

مهدی

۱۳۹۵/۶/۹
نفر سوم چرا نیست تو عکسا؟
اون رم چیه تو دستش
اشانتیونه؟