خانهاخبار
می نوت 2 شیائومی، رقیبی برای نوت 7 سامسونگ

می نوت 2 شیائومی، رقیبی برای نوت 7 سامسونگ

به‌تازگی مشخصات می نوت 2 شیائومی از اسکرین‌شاتی به دست آمده است؛ مشخصاتی که به 6 گیگابایت رم و اندروید 7 این گوشی اشاره می‌کند.
۱۳۹۵/۶/۷

تاکنون شایعاتی در مورد می نوت 2 شیائومی شنیده‌ایم؛ شایعاتی که از 6 گیگابایت رم برای این گوشی خبر می‌دهد تا آن را به عنوان اولین گوشی شیائومی با این میزان رم معرفی کند. از طرف دیگر شایعاتی نیز مبنی به استفاده از اسنپدراگون 820 در این گوشی شنیده می‌شد؛ شایعاتی که بعدا به اشاره به استفاده از تراشه جدیدتر کوالکام، اسنپدراگون 821 ختم شد.

همانطور که در تصویر می‌بینیم اسکرین شات گرفته شده از گوشی برخی از مشخصات این گوشی را فاش می‌کند. اندروید 7 با رابط کاربری MIUI 8.6.6.26 و 64 گیگابایت حافظه داخلی که 52 گیگابایت آن آزاد است در این میان به چشم می‌خورد. احتمال دارد این گوشی نسخه 128 گیگابایتی هم داشته باشد.

image

انتظار می‌رود این گوشی نمایشگری 5.5 اینچی یا بزرگتر داشته باشد و شاید حتی در این گوشی شاهد نمایشگرهای خمیده در دو طرف گوشی باشیم.

احتمال می‌رود این فبلت تا چند روز دیگر در ایفا 2016 در برلین رونمایی شود. به همین خاطر نیازی نیست مدت زیادی تا رونمایی از این گوشی صبر کنیم. با ما همراه باشید و خبرهای ایفا 2016 را از جی اس ام دنبال کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

MYS5

۱۳۹۵/۶/۸
من با مریم خانوم کاااملا موافقم و درجواب احمد که گفت تعداد منفی ها... باید بگم تو gsm اینطوریه که طرافدارای اپل htc سونی الجی ماکروسافت شیائومی و هواوی یک طرف(مخالفان شدید سامسونگ)و طرفدارای سامسونگ یک طرف هستن بخاطر همین تعداد منفی ها گاهی بالاتر میره

کتایون

۱۳۹۵/۶/۸
در پاسخ به دوستانی که اعتقاد دارن سامسونگ دنیار رو گرفته یا چنین و چنان دو کلمه حرف دارم: میدونین چرا سامسونگ بازار جهانی رو گرفته؟؟!!
چون اکثر ادمهای دنیار در نوع رفتار و سبک زندگیشون شبیه همن و درصد کمی از آدمهای دنیا همیشه و در طول تاریخ استثنا و خاص بودن. اینکه 90 درصد مردم دنیا شبیه هم فکر و رفتار میکنن طبیعیه. خیلی از افراد و دیدم که حتی نمی دونستن واسه چی سامسونگ خریدن. وقتی هم ازشون می پرسیدم جواب میدادن که: «نمیدونم ولی فروشنده بهم گفت سامسونگ خوبه یا دوستم یا فامیلم میگه سامسونگ بهتره!!!» واسه همینم هست ک تو خیابون، مترو، اتوبوس و هر جا که میری و البته هر قشری و با هر تحصیلاتی؛ دست همه سامسونگ دیده میشه. این افراد جزو اون 90 درصدی هستن که گفتم و فقط بر اساس نگاه عموم انتخابهاشونو انجام میدن. مهم اینه که جزو اون ده درصد استثنا باشی که نمیخواد مثل بقیه فکر و رفتار کنه. یادمون نره که مشاهیر جهان همه جزو اون ده درصدی بودن که نخواستن مثه بقیه فکر و رفتار کنن. در پایان لازم میدونم به دوستان بگم این کامنت در حمایت از برند اپل یا برند دیگه ای نبود.....

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۶/۸
نظراتتون و خوندم و خوب همش چرند گفتید. لطفا جمله اخرم رو با دقت تر بخونین. شماها که تمام بازار هارو میشناسین و عمیقا روش تحقیق کردین.

sink

۱۳۹۵/۶/۸
داداش کسی نخواست شما رو روشن کنه که انقدر عصبانی هستی . شما رو حرفت بمون دیگه . کلا از طرز صحبت کردنتون فهمیدم گوشی که هیچی ، کلا چیزی درمورد (صنعت ) نمیدونید . هر کشوری ظرفیت داره تا یه جایی تو صنعت پیشرفت کنه . آلمان ماشین های محشری میسازه . ایا گوشی هاش اصلا توی بازار دیده میشن؟! الان بگیم گوشی های المانی خوبن؟؟ گوشی های ایتالیایی چطور؟؟ همونا که لامبورگینی و فراری میسازن پس گوشی های خوبی میسازن دیگه؟ فرش ایران چی؟ زعفران ایران . خاویار ایران از خاویار امریکایی بهتره پس جی ال ایکس بهتر از ایفونه؟! بابا منطق . بابا مخالف روشن فکر . روشن فکر حداقل فکر میکنه . شما فکر هم نکردی. یه جور میگی (چینی) انگار چین یه نفره ! صد هزار کارخونه تو چین هست همه با هم یکی هستن مگه . امکان تولید جنس با کیفیت تو چین نیست؟ گوشی مگه میوه هست که خاک چین بهش نسازه . همون ایفون و سامسونگ تو چین ساخته میشن با کارگرای چینی و با قطعاتی که مواد اولیه شون هم تو چین ساخته میشه . پس تفاوت فقط تو طرز فکر صاحب شرکته . یکی دوس داره جنس اشغال ارزون بسازه ولی یکی دوس داره با برند های کلاهبردار مثل اپل و سامسونگ و امثالهم که تا چهار تا مشتری پیدا کردن قیمتشون رو هم در 2 ضرب کردن رقابت کنه که واقعا هم میکنه و رو پوز همشون هم میزنه هر سال هم صدر بنچمارک میشینه . نمودار فروش یه کمپانی مثل وان پلاس که سه ساله اومده ، تقریبا عمودیه! عین درخت داره میره بالا بعد بدرد نمیخوره؟ چطور سامسونگ پرفروش بود دال بر خوب بودنش بود بعد دو سه تا شرکت چینی که هنوز 80 درصد از مردم باهاشون اشنایی ندارن و جزو پرفروش ها هستن بدن؟! شما برو سایت آرنا سمت چپ دوتا لیست تاپ10 هست . شیائومی و وان پلاس هستن توی هر دو لیست . چرا هوآوی که ده سال تجربه داره نیست؟ پس نتیجه میگیریم ربطی به تجربه نداره . چرا الجی و سونی نیستن تو لیست؟ پس ربطی به کره ای بودن و ژاپنی بودن هم نداره . قیمتی که ندارن معمولا ارزون هستن . شما یکی بخر اگر راضی نبودی بیا اعتراض کن. وقتی اطلاع نداری دیگه مثال و اینارو بذار کنار. شنیدن کی بود مانند دیدن .
ملته ما برند پرستن دیگه . روی گونی بنویسی آدیداس میخرن . ولی چرم گاومیش که مارک نداره نه ! اینا همونایی هستن که پراید میخرن بعد روش لوگوی بنز میزنن . انگار لوگوی بنز خودش توربوشارژره

میلاد

۱۳۹۵/۶/۸
بستگی به دیوایستون داره من خودم برای چند تا گوشی پورت کردم خوب بود اما با گوشی های سونی و سامسونگ پردازنده کوالکام جواب می ده
البته اگر پورت رسمی باشه که عالیه
اما رام ام ای برای زیبایی و قابلیت هاش خیلی مورد توجه هست نه سرعت برای سرعت سیانوژن و aosp ,...