خانهاخبار
اندروید 6 برای Galaxy Tab S منتشر شد

اندروید 6 برای Galaxy Tab S منتشر شد

درحالی که هفته پیش سامسونگ هلند اعلام کرده بود آپدیت جدیدی برای تبلت‌های گلکسی تب اس منتشر نمی‎شود، دیدن پیام آپدیت اندروید 6 کاربران این تبلت را غافلگیر کرد.
۱۳۹۵/۶/۶

هفته پیش صفحه فیسبوک سامسونگ هلند اعلام کرده بود Galaxy Tab S 8.4 و Galaxy Tab S 10.5 آپدیت اندروید 6 مارشمالو را دریافت نخواهند کرد و لالیپاپ آخرین نسخه اندرویدی خواهد بود که کاربران این سری از تبلت‌های سامسونگ می‌توانند از آن استفاده کنند.

دیروز کاربران آلمانی خانواده Galaxy Tab S اطلاع دادند در کمال ناباوری به‌روزرسانی اندروید 6 را روی تبلت خود دریافت کرده‌اند. این آپدیت حجمی معادل 800 مگابایت دارد و فعلا برای نسخه LTE تبلت‌های 8.4 و 10.5 اینچی گلکسی تب اس منتشر شده است.

کاربرانی که این آپدیت را روی تبلت خود نصب می‌کنند قادر خواهند بود از ویژگی‌های اندروید مارشمالو مثل مدیریت دسترسی اپلیکیشن‌ها، Now on Tap و مصرف بهینه باتری در حالت استندبای استفاده کنند ضمن اینکه بسیاری از باگ‌های نرم‌افزاری دستگاه آنها برطرف می‌شود.

مثل همیشه چند هفته طول می‌کشد تا کاربران همه کشورهای جهان این آپدیت را روی دستگاه خود دریافت کنند پس برای دانلود آن کمی صبر داشته باشید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (40 نظر)

علی حاتمی

۱۳۹۶/۸/۱۸
باسلام مشکل من همینه

عطا

۱۳۹۶/۳/۱۴
بعد آپدیت عالی میشه (-;

عطا

۱۳۹۶/۳/۱۴
سلام
خیر دوست عزیز

Gd

۱۳۹۶/۳/۷
سلام اندروید نوقا برای تب اس منتشر میشه یانه ؟؟؟لطفا جواب بدین

علی

۱۳۹۶/۳/۴
برا من نیومده آپدیتش چرا پس