خانهاخبار
امکان استفاده آفلاین از Prisma برای کاربران iOS

امکان استفاده آفلاین از Prisma برای کاربران iOS

اگر از اپلیکیشن پریسما استفاده کرده باشید می‌دانید برای فیلترگذاری روی عکس‌ها نیاز به اینترنت دارید، اما در نسخه جدید iOS این اپلیکیشن امکان استفاده آفلاین از آن فراهم شده است.
۱۳۹۵/۶/۳

اپلکیشین Prisma یکی از اپ‌های جدیدی است که در هفته‌های گذشته مورد استقبال بسیاری از کاربران، خصوصا علاقه‌مندان به عکاسی، قرار گرفته است. شما با استفاده از این اپ می‌توانید عکس‌های خود را به شکل نقاشی‌های هنری دربیاورید و آن را در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام منتشر کنید.

image

Prisma، برخلاف اکثر اپلیکیشن‌های ویرایش عکس، برای اعمال تغییرات و فیلترگذاری نیاز به اینترنت دارد که کار با آن را دشوار می‌کند، اما نسخه 2.4 این برنامه امکان استفاده آفلاین از فیلترها را برای کاربران iOS فراهم کرده است. در حال حاضر تنها نیمی از این فیلترها (16 عدد) در حالت آفلاین کار می‌کنند، ولی در آینده قرار است تمام آنها از این ویژگی پشتیبانی کنند.
کاربران سیستم عامل اندروید نیز به زودی قادر خواهند بود از این ویژگی استفاده نمایند و بدون نیاز به اینترنت عکس‌های خود را با پریسما زیباتر کنند.
اگر اپلیکیشن Prisma را روی گوشی خود نصب کرده‌اید، به ما بگویید کدام یک از فیلترهای این برنامه را بیشتر از بقیه می‌پسندید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امیر

۱۳۹۵/۶/۴
Vinci هم یک اپ با کاربری مشابه پریسماست و خیلی خوبه