خانهاخبار
تکرار مشکل گیر کردن قلم در Galaxy Note 7

تکرار مشکل گیر کردن قلم در Galaxy Note 7

نفرین قلم گلکسی نوت‌های سامسونگ پایان نیافته است. با اینکه سال گذشته سامسونگ مشکل گیر کردن قلم در گلکسی نوت 5 را برطرف کرد، بار دیگر این مشکل در گلکسی نوت 7 تکرار شده است.
۱۳۹۵/۶/۲

مشکل گیر کردن S Pen در گلکسی نوت5 را به خاطر دارید؟ موضوعی که برای سامسونگ بسیار گران تمام شد. مشکل این بود که اگر کاربری سهوا قلم Galaxy Note5 را برعکس درون دستگاه وارد می‌کرد، دیگر نمی‌توانست به راحتی آن را خارج کند. سامسونگ خیلی زود این مشکل را در تولیدات بعدی برطرف کرد و به کاربران در مورد نحوه صحیح وارد کردن S Pen هشدار داد.

برای پیشگیری از این مشکل، Galaxy Note7 طوری طراحی شده است که امکان برعکس وارد کردن S Pen وجود ندارد، اما به نظر نمی‌رسد این تدبیر هم جلو گیر کردن قلم در گلکسی نوت جدید را گرفته باشد.

image

عده‌ای از کاربران گزارش کرده‌اند قلم گلکسی نوت7 آنها، با اینکه به شکل صحیح وارد دستگاه شده است، گیر کرده و با فشار دادن دکمه خارج نمی‌شود؛ مشکلی که این بار ممکن است به دلیل وارد کردن فشار زیاد برای جا انداختن S Pen به وجود آمده باشد.

هنوز مشخص نیست مشکل گیر کردن قلم Note7 چقدر گسترده باشد، اما اگر به چنین موردی برخوردید، بهتر است به کمک سوزن و با احتیاط قلم را از جایش خارج کنید. در غیر این صورت پیشنهاد می‌کنیم دستگاه خود را برای تعمیر به یکی از نمایندگی‌های مجاز سامسونگ تحویل دهید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (73 نظر)

سامان

۱۳۹۵/۶/۱۲
منم جابز هستم مدیر شرکت سیب گازده سازی با کلی محدودیت.. خوش وقتم این ورا....!! توهمی!؟

الکس

۱۳۹۵/۶/۱۱
سونی = W.C انتهای راهرو...سونی..خخخ

فرید

۱۳۹۵/۶/۱۱
قهوه ای میشه حز بو لایی...باد می کنه بی فروش میشه جایی نگیا بگی بهت می خندن..قهوایی...خخخخخخخخخخخ

حمید

۱۳۹۵/۶/۱۰
شما واقعا درست میگین کیفیت برند تایوانی اچ تی سی عالیه ولی خوب چرا به سامسونگ گیر میدی درسته اچ تی سی کلا گوشیایه خوبی میزنه (بقیر از ام 9 چون خیلی داغ میکرد و دوربینش خوب نبود???طرفدارای اچ تی سی ببخشید) اما شما نباید به سامسونگ توحین کنید که کارشا از کجا شروع کرده و کجا میخواد تمومش کنه.

حمید

۱۳۹۵/۶/۱۰
منم رئیس جمهور امریکائم