خانهاخبار
Galaxy J7 Prime: میان‌رده دیگری از سامسونگ

Galaxy J7 Prime: میان‌رده دیگری از سامسونگ

به نظر می‌رسد سامسونگ میان‌رده دیگری در راه دارد؛ میان‌رده‌ای از جنس گلکسی جی 7 با نام گلکسی جی 7 پرایم.
۱۳۹۵/۶/۱

به‌تازگی گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ روی نسخه دیگری از Galaxy J7 کار می‌کند؛ همان گوشی هوشمندی که سال 2015 معرفی شد. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند، که Galaxy J7 Prime نام دارد، به منظور رقابت با نسخه 2016 گلکسی جی7 ساخته نشده و بیشتر هدف آن مشتریان ویتنامی است تا گوشی هوشمندی میان‌رده با قیمتی مناسب داشته باشند.

image

در گزارش منتشرشده از TechRum مشخصات این گوشی با نسخه 2015 آن مقایسه شده است. در نسخه جدید گوشی نمایشگر بزرگ‌تر شده، رم بیشتری به کار رفته و سایز پیکسل‌های دوربین نیز بیشتر شده است. سنسور اثرانگشت نیز در این نسخه دیده می‌شود؛ سنسوری که روی دکمه خانه دستگاه تعبیه شده است.

متاسفانه هنوز خبری در مورد قیمت این گوشی نیست و نمی‌دانیم گلکسی جی7 پرایم چه موقع روانه بازار می‌شود، ولی احتمالا به زودی اطلاعات بیشتری از این محصول به دست می‌آوریم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

وحید

۱۳۹۶/۹/۱۹
عزیز جان خوب نسبت به قیمتش خیلی هم خوب و با کیفیته
شما اگه دنبال خوبشی اس 8 یا نات 8 سامسونگو بگیر

وحید

۱۳۹۶/۹/۱۹
باطری سر خوده و قطب نما نداره ولی سنسور نور ان اف سی داره. فیلم برداری فول اج تی با سرعت 60 فریم بر ثانیه میگیره ولی عکس برداری -بله - آلترا اچ تی عکس میگیره

وحید

۱۳۹۶/۹/۱۹
ن داداش نداره ولی صفحه اش به جای فلش روشن میشه و در شب عکس های نسبتا خوبی میگیره

علی

۱۳۹۵/۱۰/۳
سلام دوست من از اینا خرید خیلی آشغال هست . هر دو دوربینش از ۲۰۱۶ j7عقب هستند صفحه نمایش بسیار ضعیفی داره رمشم الکی ۳ هست نخرید اینو خیلی هم گرون هست هر کی خریده پشیمون شده.

افشين

۱۳۹۵/۹/۱۱
بله داره.