خانهاخبار
فعالیت سرویس استریم موسیقی سامسونگ متوقف می‌شود

فعالیت سرویس استریم موسیقی سامسونگ متوقف می‌شود

سامسونگ تصمیم گرفته سرویس استریم موزیک خود با نام Milk Music را تعطیل کند. به نظر می رسد این سرویس با استقبال کاربران مواجه نشده است.
۱۳۹۵/۵/۳۱

کاربران گوشی‌های سامسونگ به‌زودی برای گوش دادن به موسیقی باید به فکر راه دیگری باشند. این شرکت اعلام کرد قصد دارد سرویس استریم موزیک Milk Music را تعطیل کند.

طبق گزارش‌های رسیده، سامسونگ Milk Music را 22 سپتامبر تعطیل می‌کند. با این کار کاربران گوشی‌های گلکسی و نوت این شرکت باید به سرویس Slacker Radio مهاجرت کنند؛ سرویسی که Milk Music را اداره می‌کرد. چند ماه بود که شایعاتی مبنی بر تعطیلی این سرویس به گوش می‌رسید و گفته می‌شد سامسونگ به دلیل استقبال نکردن کاربران از این سرویس، آن را تعطیل می‌کند.

image

سامسونگ در سال 2014 سرویس استریم موسیقی را به عنوان جایگزینی برای طرفدارانش راه انداخت تا آنها را از دیگر سرویس‌ها همچون اسپاتیفای و پاندورا بی‌نیاز کند؛ سرویس‌هایی که تبلیغات در آنها نمایش داده می‌شود. اواخر 2014 نیز Milk Video را راه‌اندازی کرد؛ سرویسی که کمتر از یک سال دوام آورد. هنوز مشخص نیست که برنامه سامسونگ چیست و چرا قصد دارد کاربران را به سرویس استریم موزیکی هدایت کند که تبلیغات نمایش می‌دهد. نظر شما چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)