خانهاخبار
عدم انتشار اندروید 6 برای Galaxy Tab S سامسونگ

عدم انتشار اندروید 6 برای Galaxy Tab S سامسونگ

تبلت گلکسی تب اس سامسونگ، که در زمان عرضه یکی از قدرتمندترین تبلت‌های اندرویدی محسوب می‌شد، قرار نیست به نسخه 6 سیستم عامل اندروید ارتقا یابد.
۱۳۹۵/۵/۳۱

دو سال پیش سامسونگ با معرفی سری تبلت‌های رده‌بالای Galaxy Tab S جان تازه‌ای به بازار تبلت‌های اندرویدی بخشید و نشان داد می‌توان تبلت‌های اندرویدی خوب و قدرتمندی ساخت که با آیپدهای اپل برابری کنند.

هر دو مدل 8.4 و 10.5 اینچی گلکسی تب اس در زمان عرضه از سیستم عامل اندروید 4.4.2 استفاده می‌کردند، اما سال گذشته به نسخه 5.0.2 ارتقا یافتند. با توجه به مشخصات سخت‌افزاری خوبی که این تبلت‌ها از آن برخوردارند تصور بر این بود که سری Galaxt Tab S شانس دریافت اندروید 6 مارشمالو را نیز پیدا می‌کنند، اما به نظر می‌رسد که این اتفاق رخ نخواهد داد.

سامسونگ هلند در پاسخ به سوال یکی از کاربران در فیسبوک اعلام کرده است که Galaxy Tab S 8.4 و Galaxy Tab S 10.5 به نسخه 6 اندروید آپدیت نخواهند شد.

پس اگر یکی از این دو تبلت را در اختیار دارید، وقت آن رسیده تا مدل جدیدتری جایگزینش کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

تب اس

۱۳۹۵/۶/۱۳
نه خیر بعدا اندورید 6 براش اونده و همین الآن برای تمام گالکسی تب اس ها اندروید 6 اومده

Kaveh

۱۳۹۵/۶/۱
خب داداش معلومه که سامسنگ نمیاد اپدیت بزنه برا این که شما برید یکی جدید تر بخری حالا شما هی سامسنگ بخرید تبلت هیچی مبایلم تقریبا اینطوری سامسنگ شرکت واقعا قابل احترامیست ولی. شما میتونید ی گوشی یا تبلت الجی یا اپل یا یا نکسوس بخری تا بروز باشید

مونا

۱۳۹۵/۶/۱
واقعا دیگه شورش رو در آورده سامسونگ این تبلت با این قیمت بالا و این همه مشکلات زیاد باید حداقل یه آپدیت می گرفت خسته شدم از بس آنتن پرید و ریست شدو شارژش ته کشید یهو به نظرتون با کاستوم رام جدید این مشکلات حل میشه؟

HmK

۱۳۹۵/۵/۳۱
کلا اینجور چیزا از طرف سامسونگ عادی شده برامون!

EE007

۱۳۹۵/۵/۳۱
من طرفدار سونی ام و کاری با بازار ها ندارم اما تو اندروید پشتیبانی نرم افزاری یعنی سونی- تا چهااااار نسل اندروید آپدیت میده یعنی برو حال کن واسه خودت همیشه همین بوده و امیدوارم شرکتای دیگه هم کمی برای وفاداری مشتریانشون ارزش قائل بشن.