خانهاخبار
احتمال تجهیز آیفون 7 به فناوری OIS

احتمال تجهیز آیفون 7 به فناوری OIS

در چند سال اخیر تنها دارندگان آیفون 6 پلاس و 6 اس پلاس امکان استفاده از ویژگی OIS را در گوشی خود داشتند، اما این احتمال وجود دارد که امسال آیفون 4.7 اینچی اپل نیز به تثبیت‌کننده اپتیکی تصویر مجهز شود.
۱۳۹۵/۵/۳۰

تثبیت‌کننده اپتیکی تصویر یا OIS ویژگی جدیدی برای گوشی هوشمند نیست و چند سالی می‎شود که شرکت‌های مختلف از این فناوری در دوربین محصولات خود استفاده می‌کنند.
اپل سال 2014 این ویژگی را به iPhone 6 Plus اضافه کرد، درحالی که دوربین iPhone 6 از این قابلیت بی‌بهره ماند. در 2015 این موضوع برای iPhone 6s Plus و iPhone 6s نیز دوباره تکرار شد، اما به نظر می‌رسد آیفون 4.7 اینچی جدید اپل سرانجام فرصت بهره بردن از این ویژگی را به دست خواهد آورد.

image

براساس تصاویری که یک منبع فرانسوی از ماژول دوربین آیفون 7 منتشر کرد، مشخص شده دوربین این آیفون به OIS مجهز شده است؛ درنتیجه دارندگان این دستگاه دیگر نگرانی‌ای بابت تار شدن عکس‌ها بر اثر لرزش دست نخواهند داشت.
انتظار داریم اپل در تاریخ 7 سپتامبر (17 شهریور) از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی کند و سه هفته بعد فروش آنها در فروشگاه‌های اپل شروع شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

cadillac

۱۳۹۵/۶/۸
htc 10 رو دوریبن سلفیشم OIS داره این تازه داره رو دوربین اصلی میزاره.

هامون

۱۳۹۵/۵/۳۱
درود بر اپل که اینقدر همگام با شرکت های دیگه قدم میگذاره
( کمدی سیاه ) :|

خشایار

۱۳۹۵/۵/۳۱
OIS رو گوشی 4 سال پیش من داشت :|

yh

۱۳۹۵/۵/۳۱
ضمنا تاکید موکد میکنم به هیچ وجه.... به هیچ وجه دوروبره سامسونگ و هواویی نرو که بدجور پشیمون میشی سال دیگه همین موقع نصف قیمت خرید هم ازت نمیخرن... تا 50 در صد تضمین میکنم افت کیفیت پیدا خواهد کرد و بعد دو ماه رمش با انواع اپدیتها و برنامه های مخفی پر خواهد شد و کاملا رو اعصاب... سامسونگ گوشی نیست که بیشتر از یه میلیون بیا رزه...یا آیفون یا 10 یا منتظر سری نکسوس اچ تی سی باش که بهت قول میدم چندین امکانات جالب از جمله صفحه نمایش حساس به فشار به احتمال بشیار قوی خواهد داشت... دیگه خوددانی

yh

۱۳۹۵/۵/۳۱
اگه گوشیی میخوای که رو اعصاب نباشه... قیمتش افت نکنه- تو بورس باشه و همه چی تموم باشه آیفون بگیر... صد در صد هم رو آیفون 7 فکر کن... چون دوربینش کاملا پیشرفت کرده.. صفحه نمایش حساس به فشار داره ولی قطعا بهبود پیدا کرده و همچنین سنسور اثر انگشتش هم مثل صفحه اش حساس به فشار به احتمال قوی خواهد بود...یه آیفون هفت 32 یا 64 بگیر خیال خودتو راحت کن ...سال دیگه همین موقع هم با کمترین افت قیمت میفروشی و از طرفی هم تا چندین سال نرم افزارش برات به روز میشه