خانهاخبار
عکس‌های جدید از آیفون 7 پلاس؛ این بار آبی تیره!

عکس‌های جدید از آیفون 7 پلاس؛ این بار آبی تیره!

رنگ چهارم آیفون 7 چه خواهد بود؟ مشکی فضایی؟ مشکی؟ آبی تیره؟ خاکستری فضایی؟ هر روز خبرهای جدیدی به گوش می‌رسد و امروز هم عکس‌هایی باکیفیت از نسخه آبی تیره آیفون جدید منتشر شده است.
۱۳۹۵/۵/۲۷

این روزها شایعات زیادی درباره رنگ‌های جدید آیفون 7 به گوش می‌رسد. گزارش‌ها حاکی از آن است که آیفون همچنان در چهار رنگ عرضه می‌شود و این رنگ جدید جایگزین خاکستری فضایی می‌شود. اول شایعاتی به گوش می‌رسید که می‌گفت رنگ جدید آیفون آبی تیره است، بعد گفتند مشکی فضایی است، بعد عکس نهایی چهار آیفون منتشر شد که در آن رنگ تازه‌ای به چشم نمی‌خورد. کار به همینجا ختم نشد و عکس‌هایی از آیفون 7 پرو مشکی هم منتشر شد.

امروز هم عکس‌هایی از آیفون آبی تیره منتشر شد! در این عکس‌ها آیفون 7 پلاس را در زوایای مختلف می‌بینیم؛ اسپیکر دوگانه، عدم حضور درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون، و دوربین دوگانه در آنها مشخص است. مشخص است که نسخه آزمایشی iOS 10 روی دستگاه نصب است: مدل جدید نوتیفیکشن‌ها و تصاویر پس‌زمینه کاملا مشخص‌اند. نکته دیگر این‌که سه نقطه معروف کانکتور هوشمند اپل در این تصاویر دیده نمی‌شود، در حالی که در همه عکس‌های قبلی آیفون پرو حضور داشت.

معلوم نیست که این تصاویر واقعی‌اند یا نه. اگر به عکس‌ها بادقت نگاه کنید، می‌بینید که خیلی هم تروتمیز نیستند. به هر حال، یک ماه دیگر تا رونمایی رسمی آیفون 7 باقی مانده است و اصلا بعید نیست باز هم شاهد رنگ‌های جدید آیفون باشیم!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

parham_pbh

۱۳۹۵/۶/۱۵
الان دقیقا چیش کپی بوده؟؟؟؟؟؟؟
یه عده دستشون ب گوشت نمیرسه میگن بو میده واقعا من هیچ نقصی نمیبینم اگ واقعا این شکلی باشه و زودتر منتظرشم ک بیاد

ass

۱۳۹۵/۵/۳۰
این رنگ خیلی قشنگه

علیرضا

۱۳۹۵/۵/۲۸
ظاهر تقریبا تکراری و حفظ قیافه بخصوص حس اصالت به یه محصول میده ولی اینکه ۳ سال اینقدر کم ظاهرش تغییر کنه یکم خسته کننده هستش
میشه با حفظ شکل کلی یه مقدار تغییرات ایجاد کرد ولی فک کنم طراحان اپل یه مقدار خسته هستند:))

hosfat

۱۳۹۵/۵/۲۸
اووووف واقعن قراره ی همچین گوشی تولید بشه...باورم نمیشه ایوللللللل

خودشم

۱۳۹۵/۵/۲۷
میگم این آیفونه کی میخواد بیاد؟!!!!نابود کردن مارو هروقت میایم تو سایت همش پر خبرا این گوشیه فقط!!