خانهاخبار
آیا Sailfish و Marlin با برند گوگل عرضه می‎شوند؟

آیا Sailfish و Marlin با برند گوگل عرضه می‎شوند؟

کمتر از یک ماه دیگر گوگل از دو گوشی جدید خود رونمایی می‌کند؛ گوشی‌هایی که شاید به جای برند نکسوس با برند گوگل به بازار بیایند.
۱۳۹۵/۵/۲۷

در هفته جاری خبرهای زیادی در مورد نکسوس‌های جدید گوگل شنیدیم؛ گوشی‌هایی که قرار است HTC در اندازه‌های 5 و 5.5 اینچی بسازد.

روز گذشته افشای تاییدیه FCC سیلفیش و مارلین مشخص کرد تاریخ رونمایی از نکسوس‌های جدید بسیار نزدیک است، اما شایعات جدید این طور عنوان می‌کنند که ممکن است Sailfish و Marlin نه با برند نکسوس بلکه با برند گوگل به بازار بیایند.

image

اگر به رندرهای اولیه این دستگاه‌ها توجه کرده باشید حتما متوجه لوگوی G گوگل شده‌اید که جانشین نام Nexus در پشت دستگاه شده است. همچنین خبرهایی در رابطه با دو ساعت هوشمند اندرویدی وجود دارد که گوگل قرار است آنها را با برند خود تولید کند. برآیند این شایعات شک و تردید در مورد حذف برند نکسوس از گوشی‌های امسال را تقویت می‌کند.

البته سال‌های گذشته نیز خبرهای زیادی در مورد توقف کار برند نکسوس و ایجاد تغییرات در برنامه آن شنیده بودیم که هیچکدام به واقعیت نپیوست؛ بنابراین بهتر است به این شایعه جدید هم خیلی اهمیت ندهیم! نظر شما چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

sink

۱۳۹۵/۶/۱
سامسونگ منو یاد پالایشگاه پارس میندازه .

آرش

۱۳۹۵/۵/۲۹
اونوقت ملت باید تو صف تعمیر گاه واستن.هیچ گوشی به اندازه htc امار خرابی نداره.سری دیزایرش که کلن اشغاله

Saeed

۱۳۹۵/۵/۲۸
سرباز وفادار گوگل و افتخار کاربران HTC

مصطفی

۱۳۹۵/۵/۲۸
HTC بهترینه . . . . . . و دیگر هیچ . . . . . . .

پارسا

۱۳۹۵/۵/۲۷
اگه دیدیم گوگل اچ تی سی رو خرید تعجب نخواهیم کرد. حداقل اون وقت سیاست های ضعیف مدیران کنونی کنار گذاشته می شه و یه محصول خوب خواهیم داشت که بتونه قیمتش رو توجیه کنه.