خانهاخبار
فبلت جدید شیائومی گلکسی نوت 7 و آیفون 7 پلاس را به چالش می‌کشد

فبلت جدید شیائومی گلکسی نوت 7 و آیفون 7 پلاس را به چالش می‌کشد

شیائومی یکی از موفق‌ترین برندهای تولیدکننده گجت هوشمند در طول تاریخ است. البته که آمار فروش این کمپانی با غول‌هایی نظیر اپل و سامسونگ قابل مقایسه نیست، اما مدت‌زمان فعالیت کمپانی نیز بسیار کمتر از رقیبان است و دستیابی به چنین موفقیتی در این مدت کوتاه قابل تحسین است. شیائومی با فبلت جدیدش می‌خواهد نوت 7 سامسونگ و آیفون 7 پلاس اپل را به چالش بکشد.
۱۳۹۵/۵/۲۶

اوایل همین ماه تصاویری از پرچمدار خوش قد و قامت شیائومی منتشر شد که نمایشگری با کناره‌های خمیده از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. این گوشی، که احتمالا Mi Note 2 نام دارد، یکی از قوی‌ترین و البته جدی‌ترین رقیبان گلکسی نوت 7 سامسونگ است. همان‌طور که می‌دانید، نوت 7 چند روز پیش معرفی شد و تا این لحظه به خاک برخی کشورها وارد شده است. معرفی نوت 2 شیائومی با فاصله زمانی کوتاه از فبلت سامسونگ نمی‌تواند صرفا یک اتفاق باشد و قطعا روند فروش نوت 7 را نشانه گرفته است.

image

اخیرا رندرهای گرافیکی و حتی عکس‌های واقعی متنوعی از Mi Note 2 افشا شده که شباهت آن‌ها به فبلت سامسونگ غیرقابل انکار است؛ هرچند تقلید میان برندهای چینی امری قابل پیش‌بینی و مورد انتظار است. همه طراحی پرچمدار شیائومی، Mi 5، را به خاطر داریم که بدون در نظر گرفتن لوگوی شیائومی تفاوت چندانی با گلکسی اس7 سامسونگ نداشت!

image

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در رندهای افشاشده از نوت 2 چشممان را گرفت باید به دوربین دوگانه و بدنه شیشه‌ای-فلزی اشاره کرد. استفاده از سنسورهای دوگانه در پرچمداران امروزی به امری بدیهی تبدیل شده و شایعات نشان می‌دهد که اکثر پرچمداران سال‌های آینده نیز به چنین دوربین‌هایی مجهز می‌شوند. از جمله مهم‌ترین مشخصات ام‌ای نوت 2 باید به نمایشگر 5.7 اینچی با کیفیت QHD، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 821 چهار هسته‌ای، فضای رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. شایان ذکر است که منبع تغذیه این قطعات نیز یک باتری عظیم‌الجثه 4000 میلی‌آمپرساعتی است که به‌راحتی از عهده تامین انرژی دو سنسور 12 مگاپیکسلی دستگاه بر‌می‌آید.

image

رونمایی از پرچمدار فبلت‌های شیائومی به شهریورماه موکول شده و قیمت در نظر گرفته‌شده برای آن حدود 526 دلار است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (37 نظر)

امیران

۱۳۹۵/۶/۱۲
جالبه واقعا آدم متن ارسالی جی اس ام زو میخونه بعد نظرات بعضی از دوستان رو میخونه تعجب میکنه آخه دوست عزیز حداقل درمورد همون متن نظرتو بگو و یک نظری بده که کارآمد باشه و بدرد هم خود کارشناسان سایت بخوره هم منو شما ازش استفاده کنیم...این مسیله نه تنها به کامنتهایه اینجا بلکه به اینستاگرام و ... هم توسعه پیداکرده.
واقعا اگر صحبت از طراحی و نقصهای یک گوشی هست درباره همون موضوع صحبت کنیم...
ممنون از همه دوستان گل و سایت خیلی خوب جی اس ام.

امیران

۱۳۹۵/۶/۱۲
یک نقد کاملا غیر منصفانه و مملو از غرض ورزی از جانب شما...

hashtakgholi

۱۳۹۵/۵/۳۱
دادا قطور بودن به معنا ی پس رفت نیست همون طور که همه میدونن امسال اس سون اج با دوام ترین باتری رو بین پرچم دارا داشته
در زمینه ی طراحی هم که اچ تی سی تن دو بدنه ی جلو از سام کپی زدو شوهیشکی هیچی نگفت ولی خب در طراحی بدنه پشت و در کل خوشدستی اچ تی سی فوقالعادس

keyhan

۱۳۹۵/۵/۳۰
علیرضا شما که تعداد منفیاتون پاسختونه. نورانی عزیز شما میگین طراحی گلگسی 6 کپی برداری از ایفون 6 نبوده؟؟؟؟؟؟ شما میگین اس 7 کپی اس 6 نیست با این فرق که قطور تر شده و این یعنی پسرفت؟ شما میگن سامسونگ تا قبل از اس 6 سامی پلاستیک نبوده؟ زشته بابا حقیقتو که خودتون میدونید دیگه چرا انکار میکنید؟ بیاید بگید سامی تو صفحه نمایش ترکونده ببین کسی بهتون میگه نه اشتباه میکنید؟ حقیقتارو همه ما میدونیم فقط خواهشا اسم طراحی که میاد سامسونگیا یه جا خودتونو قایم کنید و حرف نزنید چون تو این زمینه سامی یه دزد بی شخصیت بوده. حتی استفاده از شیشه تو پنل پشتی مال سونی بود که اونم دزدید. اگه شما سامسونگیا نبودین ما اچ تی سی بازا خاص نمیشدیم بازم ممنونیم ازتون. سامی عین پراید پر فروشه همینو بس

محمد

۱۳۹۵/۵/۲۹
اونى كه جلوش فيك ميمونه ام ١٠ اچ تى سيه (قوطى حلبى)