خانهاخبار
اپلیکیشن تماس تصویری جدید گوگل به‌نام Duo امروز منتشر می‌شود (لینک دانلود)

اپلیکیشن تماس تصویری جدید گوگل به‌نام Duo امروز منتشر می‌شود (لینک دانلود)

اگر به‌خاطر داشته باشید، گوگل در کنفرانس I/O 2016 از دو سرویس جدید به‌نام‌های Allo و Duo رونمایی کرد. حالا خبر خوب این است که نسخه نهایی یکی از آنها یعنی Google Duo امروز برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس منتشر می‌شود.
۱۳۹۵/۵/۲۶

گوگل اعلام کرده نسخه نهایی اپلیکیشن تماس صوتی Duo را، که در کنفرانس Google I/O 2016 معرفی شد، امروز منتشر می‌کند.

این اپلیکیشن همزمان برای کاربران هر دو پلتفرم اندروید و آی‌اواس منتشر می‌شود و از طریق گوگل پلی استور و اپ استور قابل دریافت است.

Duo سرویس تماس ویدئویی جدید گوگل است که امکان برقراری تماس تصویری یک به یک را فراهم می‌کند. این سرویس مکالمه را در هر دو سمت مبدا و مقصد انکریپت یا رمزگذاری می‌کند تا امنیت کافی برای آن فراهم شود. یکی از قابلیت‌های جالب این اپلیکیشن Knock Knock نام دارد که به کاربر این امکان را می‌دهد تا قبل پاسخ دادن به تماس دریافتی، تصویر زنده‌ای از تماس‌گیرنده را مشاهده کند.

image

برای استفاده از Duo به ایجاد حساب کاربری جدید نیازی نیست. برای ثبت نام و استفاده از آن کافی است کاربر شماره موبایل خود را وارد کند و مراحل تایید آن را با کدی که پیامک می‌شود طی کند؛ درست مانند فرایندی که در واتس‌اپ و تلگرام وجود دارد.

Google Duo را می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید.

image
   
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

علی

۱۳۹۷/۲/۹
گوشی من اس۸ سامسونگ هست خودش فابریک نصبه روش عایا میشه استفاده کرد ؟؟؟؟

امین

۱۳۹۵/۵/۲۸
حافظه cache و Data نرم افزار Google play گوشیتون رو پاک کنید بعد یه فیلتر شکن باز کنید و اپ رو دانلود کنید. من همین کار رو انجام دادم موفق شدم برنامه رو از google play بگیرم.

AHURA

۱۳۹۵/۵/۲۷
با سلام دوستان : موقع دانلود چند پیشنهاد دانلود به شما میشه ، که یکیشهم دانلود این برنامه از اپلیکیشن بازار هستش ، من به راحتی از بازار دانلود کردم

حسین

۱۳۹۵/۵/۲۷
فعلا دانلود کردم. وقتی نصب کردم نتیجه را می گم.

alireza hero

۱۳۹۵/۵/۲۶
از ایران مهاجرت کن ?????