خانهاخبار
تیم کوک: اپل در حال کار روی فناوری واقعیت افزوده است

تیم کوک: اپل در حال کار روی فناوری واقعیت افزوده است

تیم کوک، به مناسبت پنجمین سالگرد مدیریت اپل، در گفتگویی از خودش و اپل در این پنج سال حرف زده و نکات جالبی بیان کرده است. بخش‌هایی از این مصاحبه را در ادامه مطلب بخوانید.
۱۳۹۵/۵/۲۵

تیم کوک در مصاحبه‌ای مفصل با واشنگتن پست درباره پنج سال مدیریت اپل بعد از استیو جابز حرف زده است. هرچند او در این مصاحبه از برنامه‌های اپل خیلی حرف نزده، تایید کرده که اپل روی واقعیت افزوده خیلی کار کرده است و آن را یک تکنولوژی کلیدی می‌داند. او در ادامه گفته: «ما پشت پرده داریم فعالیت‌هایی انجام می‌دهیم.»

image

تیم کوک در ادامه درباره تغییرات اپل در این مدت گفته است: «واضح است که حالا کارمندان بیشتری داریم. درآمد شرکت چهاربرابر بیشتر از سال 2010 شده است. مرزهای آیفون را گسترده‌تر کرده‌ایم، که تصمیمی کلیدی بود و به نظرم تصمیم خوبی هم بود. اپل واچ را راه انداختیم، که ما را وارد حوزه سلامت کرد. می‌خواهیم همین مسیر را ادامه بدهیم تا ببینیم به کجا می‌رسد.»

کوک همچنین اشاره کرده که اپل در حال گسترش فعالیت‌هایش در زمینه مسائل اجتماعی و محیط زیست است: «ما دهه‌هاست داریم روی محیط زیست کار می‌کنیم، ولی درباره‌اش حرفی نمی‌زدیم. قبلا همان فلسفه‌ای را پیش گرفته‌ بودیم که در محصولاتمان می‌بینید: این‌که فقط پس از تمام شدن از آن‌ها رونمایی کنیم. ولی بعد عقب‌نشینی کردیم و فکر کردیم اگر بخواهیم تا وقتی تمام شود صبر کنیم، به هیچ کس کمکی نمی‌کنیم.»

این مصاحبه بسیار مفصل و جذاب است و جنبه‌های دیگری از زندگی تیم کوک در اپل را پوشش می‌دهد؛ به همه طرفداران اپل توصیه می‌کنیم متن کامل آن را در وب‌سایت Washigton Post بخوانند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

sepehr2002

۱۳۹۵/۶/۲۰
مگه چه به روز اپل اوردن گوشى هاشون كه خيلى با كيفيت و خوبه سود شركت چهار برابر شده همچين حرف مى زنى انگار شركت اپل در حال ورشكستگيه

alireza

۱۳۹۵/۵/۲۶
سعید
شما که قضیه این قیمت رو نمیدونی چرا نظر میدی؟؟
هر هر هر هر

روزبه

۱۳۹۵/۵/۲۶
خخخ yh سامسونگیارو ول کردی اومدی پیش اپل.

سعيد

۱۳۹۵/۵/۲۶
Alireza كسى مجبورت نكرده بهترين مدل رو بگيرى. استاد اومده گرون ترين مدلو مسال ميزنه هر هر هر هر

akbar

۱۳۹۵/۵/۲۶
lol
کاش همه مث تو بودن...با چه چیزایی خوشحال میشی!
همیشه دلایلی برای خوشحالی هست...درسته دیره اما بهتره از نبودنش