خانهاخبار
اچ تی سی Desire 10 را در دو مدل عرضه می‌کند

اچ تی سی Desire 10 را در دو مدل عرضه می‌کند

طبق آخرین شایعات، HTC امسال سری جدید Desire را دو نسخه به بازار می‌فرستد: Lifestyle و Pro.
۱۳۹۵/۵/۲۳
اچ‌تی‌سی نه یک، بلکه دو گوشی Desire 10 تولید می‌کند. اکانت توییتر evleaks، که اخبار موثق موبایلی را فاش می‌کند، در ادامه عکسی هم از این گوشی منتشر کرده است.

اچ‌تی‌سی سری جدید Desire را در دو مدل Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle اواخر ماه سپتامبر عرضه می‌کند. هنوز مشخصات دقیق Desire 10 Pro منتشر نشده است، اما همین‌قدر می‌دانیم که گوشی پیشرفته‌تری است. ولی درباره Desire 10 Lifestyle اطلاعات بیشتری موجود است.

image

احتمالا Lifestyle همین گوشی‌ای است که در تصویر بالا مشاهده می‌شود؛ به خصوص که در توییتر evleaks هم ذکر شده «در لبه‌ها و دور لنز، فلاش و آنتن نواری طلایی دیده می‌شود»؛ یعنی دقیقا همین چیزهایی که در این تصویر می‌بینید.

از ظاهر که بگذریم، این گوشی با صفحه‌نمایش 5.5 اینچ 720p، دوربین 13 مگاپیکسل عقب با فلاش LED و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل به بازار می‌آید. از این گوشی دو نسخه مختلف شاهد خواهیم بود؛ یکی با رم 2 گیگابایت و حافظه 16 گیگابایت و دیگری با رم 3 گیگابایت و حافظه 32 گیگابایت.

این گوشی اسپیکر استریو مدل BoomSound Hi-Fi دارد و به سیستم صوتی 24 بیت مجهز است. هدفون‌هایش کیفیت بالا و گستره فرکانس زیاد دارند و از قابلیت‌های صوتی ویژه Desire 10 Lifestyle بهره می‌برند.

درباره پردازنده این گوشی فقط همین‌قدر می‌دانیم که چیپ‌ست کوالکام دارد و چهارهسته‌ای است. سیستم‌عامل اندروید 6 مارشمالو نیز روی دستگاه نصب است.
باید تا پایان سپتامبر منتظر ماند و دید آیا این دو گوشی جدید Desire 10 می‌توانند موفقیت سری Desire را ادامه بدهند یا سرنوشت دیگری در انتظارشان است. نظر شما چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

sink

۱۳۹۵/۵/۳۰
خوشم اومد یدونه لایک هم نخوردی تا الان

reza

۱۳۹۵/۵/۲۸
Man ashege htc am dam hamashon garm

میلاد

۱۳۹۵/۵/۲۳
بی نهایت زیبا خداست نه یه گوشی

سجاد

۱۳۹۵/۵/۲۳
خیلی خوشگله ... بیاد تو بازار خریدمش... چیپسته کوآلکام عالیهههه .
حرف نداره .
سلطان HTC

Kaveh

۱۳۹۵/۵/۲۳
ببخشید میتونم بپرسم HTC کجا کپی کرده اگه بگی ممنونتم