خانهاخبار
Galaxy Note7 با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد

Galaxy Note7 با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد

سوگلی خانواده نوت سامسونگ هم‌اکنون وارد بازار شده است، در ادامه از قیمت و تاریخ وارد شدن رسمی آن در کشور مطلع شوید.
۱۳۹۵/۵/۱۹

image

 

همان طور که اطلاع دارید سامسونگ هفته گذشته در تاریخ ۱۲ مرداد به صورت رسمی از نسل ششم سری نوت با نام Galaxy Note7 پرده برداری کرد که با بررسی اولیه آن شمارا با این گوشی آشناتر کردیم. اکنون با اختلاف زمانی کمی شاهد وارد شدن  پرچمدار جدید سامسونگ به بازار کشورمان هستیم و جای تعجبی ندارد که در اوایل ورود این گوشی به بازار با قیمت نجومی به فروش برسد اگرچه جای نگرانی وجود ندارد چرا که با گذشت زمانی اندک قیمت گلکسی نوت ۷ کاهش پیدا خواهد کرد و طبق گفته مدیر روابط عمومی سامسونگ در ایران باید شاهد ارایه این گوشی به صورت رسمی با پشتیبانی کامل و گارانتی در اوایل شهریور با قیمت مناسب باشیم.

از بروزرسانی و قابلیت‌های برجسته نوت ۷ می‌توان به صفحه‌نمایش سوپر آمولد با دو لبه‌ خمیده همانند اس ۷ اج و پخش ویديوهای HDR، خاصیت ضدآب بودن با گواهی نامه IP68، حسگر عنبیه چشم، نسل جدید قلم SPen، درگاه USB-C، شارژ سریع بی‌سیم، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با تکنولوژی Dual Pixel و گوریلا گلس ۵ اشاره کرد.

image

قیمت تعیین شده برای گلکسی نوت ۷ - ۸۴۹.۹۹ دلار است که با توجه به نرخ ارز و سود واسطه‌ها پس از گذشت زمان باید با قیمت حدود 3,200,000 الی 3,400,000 تومان به فروش برسد.

گلکسی نوت ۷ هم اکنون با رنج قیمتی 4,200,000 الی 4,320,000 تومان موجود در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی بدون گارانتی به فروش می‌رسد. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (145 نظر)

ALI X

۱۳۹۵/۸/۲۹
بابا این گوشی رو نیارین تو بازار 4 میلیون ضرر میکنن به خاطره منفجر شدنش

Mac

۱۳۹۵/۶/۳۰
خدا بهمون بهترين دوربين جهان(چشم) بهترين پردازنده (مغز) بهترين محافظ ضد ضربه بهترين باتري بهترين بلندگو و از همه چيز بهترين ها رو بهمون رايگان داده ولى قدرشونو نميدونيم

حانیه

۱۳۹۵/۶/۲۸
نظر شما ...منم ایمان دارم که سامسونگ و اپل اشغال ترین و بدترین گوشی های دنیان و اینکه قیمتشون بالاس و بیشتر تو چشم هستن بخاطر احمق بودنه یه سر از مردمه که به این چرتو پرتا بها میدن. من تاحالا ایفون 5 و ایفون 6 اس و سامسونگ a7 و نوت 4 اس 5 داشتم باالجی جی 4 و جی 3.
هیچ گوشییی رودسته الجی نیومده و نمیاد.
حالا شایدم این یکیو خوب زده باشه!!!

سینا

۱۳۹۵/۶/۲۰
من دوست دارم بخرم اما میترسم منفجر شه برم بهشت??

سینا

۱۳۹۵/۶/۱۹
داعش اینو برداره بره عملیات انتحاری