خانهاخبار
افزایش فروش پاوربانک به خاطر بازی Pokemon Go

افزایش فروش پاوربانک به خاطر بازی Pokemon Go

از آنجا که بازی پوکمون گو بسیاری از بخش‌های گوشی مثل دوربین، نمایشگر، جی‌پی‌اس، جی‌پی‌یو و... را طولانی مدت با خود درگیر می‌کند، شارژ گوشی کاربران خیلی زود تمام می‌شود و آنها چاره‌ای جز متوسل شدن به پاوربانک ندارند. همین موضوع موجب شده تا میزان فروش پاوربانک بیش از 2 برابر شود.
۱۳۹۵/۵/۱۸

بی‌تردید Pokemon Go یکی از معدود بازی‌هایی است که توانسته در مدتی کوتاه همه مردم جهان را درگیر خود کند و به تکاپو بیندازد. با اینکه Pokemon Go بازی جذاب و سرگرم‌کننده و سالمی است، شارژ گوشی را خیلی زود تمام می‌کند؛ بنابراین کاربران راهی به جز استفاده از پاوربانک ندارند.

در یک گزارش جدید آمده است که میزان خرید پاوربانک پس از انتشار بازی پوکمون گو در آمریکا به شکل قابل توجهی افزایش یافته. بر این اساس گفته می‌‎شود کاربران آمریکایی از زمان انتشار بازی تاکنون بیش از 1 میلیون پاوربانک خریداری کرده‌اند که آمار چشمگیری است.

به نظر می‌رسد کاربران ترجیح می‌دهند رنج حمل پاوربانک سنگین را به جان بخرند اما گوشی خود را، برای گرفتن پوکمون‌های بیشتر، روشن نگه دارند.

image

Pokemon Go در کشور ما نیز هواداران بسیاری پیدا کرده بود، اما خیلی زود با سختگیری و غضب مسئولان مواجه شد که سرانجام آن چیزی جز فیلتر شدن نبود. کمیته تعیین مصادیق مجرمانه دلیل فیلتر شدن بازی پوکمون گو را خطرات امنیتی آن برای کاربران اعلام کرده است.

اعلام ایران به عنوان اولین کشوری که Poekmon Go را فیلتر کرده است بازتاب گسترده‌ای در وب‌سایت‌های خبری و تخصصی بازی داشت و موجب تعجب میلیون‌ها کاربری شد که هر روز با پوکمون‌ها سرگرم می‌شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

sina

۱۳۹۵/۵/۱۹
بازیه خوبیه ولی نه در این حد
::)))

hashtakgholi

۱۳۹۵/۵/۱۹
اره والا الان برید تو اینترنت سرچ کنید ingress تو مایه های همین پوکمونه تازه کمپانی سازندشونم یکیه ایا یه نفرم بازیش می کرد تو ایران

mohammadreza.n

۱۳۹۵/۵/۱۸
یعنی خطرش فقط برای ماست بقیه کشورها امنیت ندارن یا براشون مهم نیست یا ...؟

sina777s

۱۳۹۵/۵/۱۸
انصافا بازی کردنش لذت داره
اما نه دیگ در این حد ک بخوای پاور بانک بخری
-____-

Ehsan

۱۳۹۵/۵/۱۸
آخه این بازی چیه خدایی راه بیفتی تو خیابونا پوکمون پیدا کنی?یه بازی های الکی انقدر بالا میرن که نگو دقیقا مثله clash چی بود خدایی فقط شده بود بفروش بفروش اصلا هم جذاب نبود