خانهاخبار
چرا فعلا نباید منتظر گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ باشیم؟

چرا فعلا نباید منتظر گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ باشیم؟

گوشی‌های انعطاف‌پذیر بسیار جذاب‌اند و می‌توانند آینده صنعت موبایل را عوض کنند، اما برخلاف گزارش‌ها سامسونگ هنوز علاقه‌ای به تولید آن‌ها ندارد.
۱۳۹۵/۵/۱۸

سامسونگ مدتی است که دارد روی گوشی‌های انعطاف‌پذیر کار می‌کند و در گزارشی آمده بود که اولین گوشی‌های انعطاف‌پذیرش سال دیگر به بازار می‌آیند. اما با توجه به گفته‌های دی. جی. کوه، رئیس موبایل سامسونگ، این گزارش تکذیب شده است.

image

کوه در مصاحبه با Korea Times توضیح داده که چرا سامسونگ برای تولید گوشی‌های انعطاف‌پذیر عجله‌ای ندارد: «با توجه به وضعیت کنونی تکنولوژی، زمان بیشتری برای ارائه یک ابتکار بامعنا نیاز داریم. برای عرضه گوشی‌های انعطاف‌پذیر، باید تغییراتی جدی در نرم‌افزار و تجربه کاربری ایجاد شود و این موضوع زمان می‌برد.»

او اضافه کرد که گوشی‌هایی که قابلیت خم‌شدن دارند تاثیر بسیاری بر صنعت موبایل خواهند گذاشت و تاکید کرد که سامسونگ بیرون گود ننشسته است، اما سامسونگ فقط وقتی این تکنولوژی را عرضه می‌کند که نرم‌افزارهای مرتبطش کارآمد باشند.

سامسونگ تنها شرکتی نیست که روی گوشی‌های انعطاف‌پذیر کار می‌کند. لنوو و اوپو هم در حال تحقیق روی این تکنولوژی هستند. درنتیجه ممکن است سال دیگر به هر حال شاهد گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر باشیم، حالا چه از طرف سامسونگ، چه از طرف اوپو یا لنوو.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

جهان

۱۳۹۵/۵/۲۱
سلام‌واقعأ‌ازخم‌دولاشدن‌گوشی‌حال‌‌کاربربد‌نمیشه‌چرا..وهروقت،عادت‌میکنندتودستشان‌خم‌کنند‌بمرورزمان‌ژله‌ای‌هم‌باشه‌روزی‌ازهم‌جدامیشه‌باتشکر..جهان

amirfj

۱۳۹۵/۵/۲۰
با اینكه مصرف كننده سامی نیستم.
ولی خداوكیلی الان ك سامی بیشتر از بقیه داره ب ما ایرانی ها اهمیت میده.
حداقل روی برندی تعصب داشته باشیم ك مارو ادم حساب بكنه.
حالا اگه استفاده میكنیم باز بقیه رو مسخره نكنیم.

amirfj

۱۳۹۵/۵/۲۰
منظورش امو ال ای دی محمد جان.
درست گفته.
خودتم حساب كنی AMOLED یه.ولی چون سرهم میخونیمش میشه امولد.
الكی بنده خدارو مسخره نكینم.كار درستی نیس.

CR7

۱۳۹۵/۵/۱۹
منتظره تا بقیه بزنن........... بعد بیاد کپی کنه؟؟؟؟
چخخخخخخخ.......

ramin

۱۳۹۵/۵/۱۹
زیاد جالب نیست تازه چه حس بدی هست وقتی یه گوشی تو دستت خم میشه اح اح