خانهاخبار
گلکسی S8: خداحافظی سامسونگ با نمایشگر مسطح

گلکسی S8: خداحافظی سامسونگ با نمایشگر مسطح

استقبال از نمایشگر خمیده، سامسونگ را به اندیشه حذف نمایشگر مسطح از گوشی‌های پرچمدار خود انداخته است؛ اید‌ه‌ای که با نوت 7 شروع شد و ظاهرا در گلکسی اس 8 هم ادامه می‌یابد.
۱۳۹۵/۵/۱۸

خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که سامسونگ قصد دارد نسخه آینده گوشی‌های گلکسی اس خود را تنها با نمایشگر خمیده راهی بازار کند و نسخه معمولی با نمایشگر مسطح را کنار بگذارد. این موضوع را رئیس بخش موبایل این شرکت، Dong-jin Koh، بیان کرده است.

رئیس بخش موبایل سامسونگ می‌گوید: این شرکت در نظر دارد نمایشگر خمیده را به شناسه‌ای برای گوشی‌های گلکسی اس خود تبدیل کند، البته به شرطی که سامسونگ بتواند تجربه کاربری متفاوتی از نظر نرم‌افزاری و قابلیت‌های کاربرپسند به این گوشی‌ها (در بخش نمایشگر خمیده آنها) اضافه کند.

image

سال گذشته  گلکسی اس6 و امسال هم گلکسی اس7، گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، هر دو نسخه اج هم داشتند؛ نسخه‌هایی که از نسخه معمولی این گوشی‌ها هم محبوب‌تر شدند. شاید به همین دلیل بود که سامسونگ در گلکسی نوت جدید خود نیز از نمایشگر خمیده استفاده کرد، اما دیگر از واژه اج در نام این گوشی خبری نبود.

به هر حال نوت 7 گزینه‌ای خوب برای آزمایش چنین کاری است؛ سامسونگ قبل از اینکه تصمیم بگیرد گلکسی اس‌های خود را نیز تنها در نسخه‌ای با نمایشگر خمیده راهی بازار کند، می‌تواند نتیجه را در نوت 7 ببیند.

آیا شما هم گوشی‌هایی با نمایشگر خمیده را به نمونه‌های معمولی با نمایشگر مسطح ترجیح می‌دهید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (57 نظر)

Mahdi

۱۳۹۵/۷/۳
فناوری اج خوبه ... اگه سامسونگ نخواد به منبع درامد تبدیلش کنه

mahdi

۱۳۹۵/۶/۱۷
دوست عزیز s7edgeباs7معملوی به غیر صفحه نمایش خوبی های دیگه ای مثل قدرت باتری نسخه اندرید خوش دست بودن و.....داره

نگین

۱۳۹۵/۶/۱۰
تو همه چیز اصلا این طور که شما میگین نیست . مثلا تلوزیون . ال جی کیفیت صداش و وولم صداش خیلی ضعیفه . اما سامسونگ عالیه . این تازه فقط یه نمونش بود . کلا سامسونگ خیلی محبوب تر و بهتره ب نظر من .

Milad.38922

۱۳۹۵/۶/۹
نسخه های اج سامسونگ استقبال خوبی از طرف مشتریان داشتن اما این توجیه نمیشه برای حذف صفحه های مسطح. من به شخصه صفحه مسطح رو ترجیح میدم به دلیل تفاوت قیمت زیادی که صفحه اج ایجاب میکنه. مثلا قیمت اس7 اج دوملیون هست درحالی که اس7 عادی رو 1700 گرفتم. 300 هزار تومن بیشتر بخاطر صفحه خمیده اصلا معقول نیس. امیدوارم سامسونگ این کارو نکنه.

شروین

۱۳۹۵/۵/۲۴
اااااااااا تو هنوز تو صفحه های سامسونگی ????? باشه بابا تو خوبی
اصلا اچ تی سی زورو