خانهاخبار
انتشار آپدیت ویندوز 10 موبایل در هفته جاری

انتشار آپدیت ویندوز 10 موبایل در هفته جاری

اگرچه مایکروسافت رسما تاریخ انتشار ویندوز 10 موبایل را اعلام نکرده است، گفته شده این آپدیت تا چند روز دیگر منتشر می‌شود.
۱۳۹۵/۵/۱۷

طبق گزارش‌های رسیده، آپدیت ویندوز 10 موبایل، که در سالگرد انتشار این سیستم عامل عرضه می‌شود، هفته آینده برای گوشی‌های ویندوز فونی منتشر می‌شود. لومیاهای آنلاک و دیگر گوشی‌های دارای ویندوز 10 موبایل این آپدیت را روز 9 اوت دریافت می‌کنند، در حالی که که گوشی‌های اپراتورها 16 اوت آپدیت می‌شوند.

در گزارش آمده است که اختلاف زمانی یک هفته‌ای بین انتشار آپدیت برای گوشی‌های آنلاک و سایر گوشی‌ها به اپراتورها این امکان را می‌دهد که ویژگی‌ها و بهبودهای آپدیت را آزمایش کنند. البته زمان گفته‌شده قطعی نیست و ممکن است در دقایق آخر نیز در برنامه زمانی تغییراتی ایجاد شود.

image

خوب است بدانید که مایکروسافت پیش‌تر هم در مورد تاریخ 9 اوت برای انتشار آپدیت ویندوز 10 موبایل صحبت‌هایی کرده بود و در حساب کاربری توییر لومیای هند اشاره‌ای به این موضوع شده بود. اگرچه توییت لومیای هند سوالی بود، مشخص بود که با اطلاع از تاریخ آپدیت انجام شده است، زیرا پس از مدتی توییت حذف شد.

در حالی که تنها چند روز از انتشار آپدیت سالانه ویندوز 10 می‌گذرد، مایکروسافت در مورد آپدیت‌های آینده این سیستم عامل نیز خبرهایی داده است. هرچند اشاره‌ای به ویژگی‌ها نشده، گفته شده این شرکت قرار است سال آینده دو آپدیت بزرگ برای ویندوز 10 منتشر کند. اولین آپدیت 2017 با نام Redston 2 احتمالا با عرضه سرفیس پرو و سرفیس بوک جدید منتشر می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۵/۱۷
یه نفر یه سوالی پرسیده بود در پست قبلی مایکروسافت. پاسخ و اینجا هم میزارم: خسته نباشی دوست عزیز. مایکروسافت بهار 2017 گوشی جدیدش تحت عنوان surface phone رو به بازار ارائه خواهد داد نگران نباشید. و این موبایل در سه قیمت و سه مشخصات مختلف از متوسط تا فوق العاده قوی رو ارائه میشه. سری لومیا فقط یه وقت بیشتر برای تکمیل سرفیس بوده. این گوشی شش ساله تحت طراحیه. دوم اینکه مایکروسافت در زمینه محصولات کامپیوتر محور، سرفیس فون و سرفیس تب و سرفیس بوک رو به فروش میرسونه و این موبایل دقیقا یک موبایله. فقط اینکه این موبایل جدا از اینکه قدرتمند ترین موبایل ساخته دست بشره بهترین موبایلی هست که میتونه یک کانکشن بدون اشکال با ویندوز دسکتاپ برقرار کنه. اگر محصول مورد نظر شما همون دستگاه all in one هست اون هم احتمالا همون 2017 به بازار بیاد ولی ابعادش باید بالای 7 اینچ باشه در غیر این صورت سیستم عامل موبایلی رو با خودش هماهنگ میکنه. بعد اینکه دقت کنید سیستم عامل موبایلی زیرشاخه سیستم عامل اصلی هست و اونقدری تفاوت نداره. هر انتظاری در pc دارید در موبایل قابل براورده شدنه. فقط از نظر کیفی یه مقدار سطح کم میشه و امکانات میاد پایین. اخر اینکه من منظور شما رو درست نفهمیدم. اگر منظورتون اینه که ویندوز open source میشه. خیر. سیاست مایکروسافت اینه که کار و باید بسپری دست کاردون. اما ویندوز در زمینه های اپن سورس هم هست و در واقع چیزی بین لینوکس و مک یا همون اندروید و ای او اسه. کاربر اختیاراتی داره اما اختیارات طوری هستن که امنیت دیگران به خطر نیفته. پس احتمالا اپ ها برای تغییرات مشکلی نداشته باشن و شما دسترسی کامل دارین اما به صورت کنترل شده و تحت پوشش مایکروسافت.