خانهاخبار
سامسونگ در اندیشه ارزان قیمتی دیگر: نسخه جدید Galaxy Grand Prime

سامسونگ در اندیشه ارزان قیمتی دیگر: نسخه جدید Galaxy Grand Prime

سامسونگ در تلاش است نسخه جدید گلکسی پرایم خود را روانه بازار کند؛ گوشی ارزان‌قیمتی که ویژگی‌هایی درخور دارد.
۱۳۹۵/۵/۱۷

در سال 2014 سامسونگ گوشی Galaxy Grand Prime را معرفی کرد. این گوشی نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 540 در 960 دارد و از پردازنده چهار هسته‌ای در کنار یک گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. دوربین اصلی گرند پرایم سامسونگ 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. حالا به نظر می‌رسد نسخه جدید این گوشی در راه است.

طبق آنچه در وبسایت هندی Zauba گفته شده، سامسونگ در حال آزمایش گوشی 5 اینچی با شماره مدل SM-G532F است. شماره مدل گرند پرایم اوریجینال SM-G531 است و به همین خاطر احتمال می‌رود گوشی در حال آزمایش سامسونگ نسخه جدید گلکسی گرند پرایم باشد.

image

گوشی با شماره مدل SM-G532 تا کنون دوبار در Zauba دیده شده است، یک بار 12 ژوئیه و بار دیگر هم 4 ام ماه اوت. تاکنون 7 دستگاه از این گوشی طی همین دو مرحله به هند فرستاده شده و در بار دوم قیمت 103 دلار آمریکا برای آنها ذکر شده است. هرچند قیمت گفته شده قیمت نهایی این گوشی‌ها نیست اما می توانیم نتیجه بگیریم که نسخه جدید این گوشی نیز در رده ارزان‌قیمت‌ها جای می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

morizaki

۱۳۹۵/۵/۱۷
کاش اپل هم آیفون پایین رده یا میانرده بزنه که رقابت تو این سطح بیشتر بشه
البته برندهای دیگه محصولات خوبی دارند ولی قطعا جدال بین اپل و سامسونگ زیبا خواهد بود

Ehsan

۱۳۹۵/۵/۱۷
حالم دیگه از سامسونگ بهم میخوره کل بازار شده گوشی های میان رده ی سامسونگ ولم نمیکنه همشم بی کیفیت و مسخره خودش خسته نمیشه انقدر گوشی میده