خانهاخبار
مقایسه اینفوگرافیک Galaxy Note7 با Galaxy Note5

مقایسه اینفوگرافیک Galaxy Note7 با Galaxy Note5

در اینفوگرافی که سامسونگ در سایت خود منتشر کرده است می‌توانید مشخصات گلکسی نوت 7 را با گلکسی نوت 5 مقایسه کنید و تفاوت آنها را در یک نگاه متوجه شوید.
۱۳۹۵/۵/۱۳

سامسونگ مدعی است Galaxy Note7 نسبت به نسل پیشین این رده تغییرات فراوانی به خود دیده و گوشی بهتر و کامل‌تری در مقایسه با Galaxy Note5 است. اما برخی از کاربران با سامسونگ موافق نیستند و فکر می‌کنند این فبلت جدید تفاوت چندانی، از نظر ظاهری و باطنی، با نوت 5 ندارد به همین دلیل گزینه جذابی برای خرید نیست.

سامسونگ در اینفوگراف زیر مشخصات گلکسی نوت 7 و گلکسی نوت 5 را با هم مقایسه کرده است تا بهبودها و پیشرفت‌های نوت جدید ملموس‌تر شود.

به نظر شما ویژگی‌ها Galaxy Note7 در حدی است که به انتخاب اول فبلت‌دوستان اندرویدی بدل شود یا فکر می‌کنید Note5 هنوز هم انتخاب بسیار خوبی برای خرید است و با داشتن آن چیز زیادی را از دست نمی‌دهید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

مجید

۱۳۹۵/۱۰/۱۶
من چند جا دیگه هم خوندم که معمولا در سری های نوت معمولا نسبت به نسل قبلیشون تفاوت چشم گیری ندارن واین درصورتیه که نسبت به دونسل قبلترشون واقعا متفاوتن
مثلا موقعی که نوت ۴ اومد گفته میشد دارندگان نوت۳ زیاد چیز مهمی رو از دست نمیدن اما برای نوت۲ اگه قصد دارن میتونه انتخاب به جایی باشه
درمورد نوت۵ هم همین قضیه تکرار شد

شایان

۱۳۹۵/۵/۳۰
تا جایی که من اطلاع دارم سامسونگ فقط تو زمینه صفحه نمایش خوب کار کرده که اونم به خاطر سابقش تو ساخت تی وی و مانیتور بوده. باقیش رو کپی کرده. سامسونگ از وقتی که طراحی ایفون ۶ و سونی رو با هم ادغام کرد دیگه فناش پررو شدن و ادعای شیک بودنو مرغوبیت میکنن چون دیگه سامی پلاستیکی نیست! ولی باید بدونن هنوزم پلاستیکیه چون پلاستیکی به چیزی میگن که زود خراب بشه. گوشی های جدید سامسونگم با یک بار افتادن فاتحشون خوندس. فقط یا تبلیغات وسیع گوشی هاشو میفروشه البته اگه حجم عظیم طرفدارای سامسونگ نبودن ما اچ تی سی بازا خاص نمیشدیم.

Keyhan

۱۳۹۵/۵/۳۰
اچ تی سی 10 رو همه کاربراش و از جمله من بهتون توصیه میکنم فقط یکبار در دست بیگیرینش و ازش استفاده کنید اونوقته که فکر فروش گوشیتون به سرتون میزنه و قید تموم بازار تبلیغاتو حرفاشونو میزنید و میرید یکیشو میخرین. اینو با یقین کامل میگم. داداشم نوت ۵ داره میخواد 10 بگیره اینم نمونش.

بورتپو

۱۳۹۵/۵/۲۲
جناب اون بفکر شما نبوده. از بس با قلم سامسونگ ور رفتی انقد لفظ قلم حرف میزنی.
واسه چندتا تغییر قیمتش باید انقد گزاف باشه؟؟؟
قطعا میتونست دوربینشو ارتقا بده.
و مدل فلت هم داشته باشه.

شایان

۱۳۹۵/۵/۱۷
من نت ۵ دارم.. از روزای اول که اومد خریدم و راضی هستم. یکی از مشکلات نت ۵ کم بودن حافظه و عدم‌پشتیبانی کارت حافظه بود که تو نت جدید حل شده. اسکنر چشمی و این چیزا اونقدارا برای من مهم نیست که گوشیمو عوض کنم و وقتی فهمیدم از لحاظ سخت افزاری تفاوت چشمگیری ندارند همینو نگه میدارم. کسایی که تازه میخان نت بخرن و یا از نت ۳ و یا ۴ آپگرید کنن براشون خرید خوبی شاید باشه ولی از نت ۵ به ۷ منطقی نیست.