خانهاخبار
ایسوس از ZenPad 3 8.0 رونمایی کرد

ایسوس از ZenPad 3 8.0 رونمایی کرد

Asus که در صدد است خود را به غول‌های گوشی همراه و تبلت جهان برساند، تبلت میان‌رده جدیدی به بازار عرضه کرده است. در این مطلب با این تبلت آشنا می‌شوید.
۱۳۹۵/۵/۱۲

ایسوس امسال گوشی‌های بسیار خوبی معرفی کرده است. مثلا انتظار می‌رود ZenFone 3 امسال توجه‌های زیادی به خود جلب کند. شاید ایسوس در سطح سامسونگ، هوآوی و دیگر غول‌های گوشی‌های هوشمند نباشد، اما ZenFone 2 هم سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرد. ایسوس می‌خواهد امسال آن موفقیت را تکرار کند. ایسوس ZenPad Z8 را هم به بازار عرضه کرده که مخصوص سرویس Verizon در آمریکاست. ایسوس بعد از آن از تبلت دیگری هم رونمایی کرد که بسیار شبیه ZenPad Z8 است، اما مخصوص Verizon نیست.

این تبلت که ZenPad 3 8.0 نام دارد، یک تبلت میان‌رده به حساب می‌آید. صفحه‌نمایش 7.9 اینچی 2048×1536 دارد و رم آن 2 و 4 گیگابایت است. حافظه داخلی این تبلت 16 و 32 گیگابایت است که می‌توان با کارت میکرو اس‌دی تا 128 گیگابایت ارتقایش داد. این تبلت از پردازنده هشت‌هسته‌ای 1.8 گیگاهرتز اسنپدراگون 650 کوالکام بهره می‌برد، و پردازنده گرافیکی آن آدرنو 510 است. دوربین عقب 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 2 مگاپیکسل دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری ZenPad 3 8.0 را تشکیل می‌دهند. این تبلت اسپیکر استریو دارد و درگاه USB-C آن زیر دستگاه قرار گرفته است.

همان‌طور که می‌بینید این تبلت کاملا شبیه ZenPad Z8 است. طراحی آن هم هرچند خارق‌العاده نیست ولی زیباست. دکمه روشن/خاموش و صدا سمت راست تبلت قرار گرفته‌اند. اگر می‌خواهید نگاهی دقیق‌تر بهش بیندازید، عکس‌های زیر را نگاه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)