خانهاخبار
سامسونگ به‌زودی از Gear S3 رونمایی می‌کند

سامسونگ به‌زودی از Gear S3 رونمایی می‌کند

سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی بود که وارد بازار ساعت هوشمند شد. این شرکت تاکنون مدل‌های متنوعی از این محصول را روانه بازار کرده، اما سری Gear S بیش از بقیه با استقبال خریداران مواجه شد. حالا سامسونگ قصد دارد این موفقیت را تکرار کند و سومین نسل از این سری ساعت هوشمند را روانه بازار سازد.
۱۳۹۵/۵/۱۰

اگر قصد خرید ساعت هوشمند دارید، شاید بهتر باشد پولتان را نگه دارید و کمی بیشتر صبر کنید. گزارش شده که سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک از ساعت هوشمند Gear S3 رونمایی کند. این سومین نسل از سری ساعت‌های هوشمند Gear S به‌شمار می‌رود؛ ساعت‌هایی که فروش خوبی در بازار تجربه کرده‌اند و با اقبال خریداران مواجه شده‌اند.

image

Gear S3 همانند نسل قبلی به صفحه نمایش دایره‌ای مجهز است و حلقه گردان دور آن نیز حفظ شده. به نظر می‌رسد در طراحی آن نسبت به نسل قبلی تغییر چندانی ایجاد نشود و صرفا روی باریک‌تر شدن و سادگی آن تمرکز شود.

ساعت هوشمند تایزنی سامسونگ بدون شک در کنار اپل واچ یکی از موفق‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار است. نسل دوم این ساعت سال گذشته در کنفرانس معرفی گلکسی نوت 5 معرفی شد و چند هفته بعد در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ از آن رونمایی شد. جالب اینکه دو روز دیگر یعنی ۲ اوت مراسم رونمایی از گلکسی نوت 7 برگزار می‌شود و بعید نیست که در این کنفرانس با Gear S3 نیز رسما آشنا شویم. احتمال دارد سامسونگ همانند سال گذشته پس از معرفی ساعت هوشمند جدید خود در کنفرانس معرفی گلکسی نوت جدید، در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶، که دوم تا هفتم سپتامبر برگزار می‌شود، از آن رونمایی کند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)