خانهاخبار
با مشخصات سخت‌افزاری نکسوس Sailfish آشنا شوید

با مشخصات سخت‌افزاری نکسوس Sailfish آشنا شوید

تاکنون بسیاری از مشخصات نکسوس‌های جدید گوگل، که با همکاری اچ تی سی ساخته می شوند، لو رفته است و اکنون فایل جدیدی لو رفته که برخی مشخصات را تایید می‌کند.
۱۳۹۵/۵/۵

می‌دانیم که نکسوس‌های جدید گوگل با همکاری اچ‌تی‌سی تولید می‌شوند؛ نکسوس‌هایی که مارلین یا M1 و سیلفیش یا S1 نام گرفته‌اند. در حالی که تا کنون در شایعات عکس‌ها و خبرهایی از این گوشی‌ها و مشخصات آنها دیده‌ایم و شنیده‌ایم، اکنون نیز فایل build.prop گوشی S1  فاش شده است؛ فایلی که از روی مشخصات آن می‌توانیم به مشخصات کامل‌تری دست پیدا کنیم.

مارلین M1 گوشی بزرگ‌تر است و گفته شده ویژگی‌هایی به شرح زیر دارد:

  • نمایشگر 5.5 اینچ با رزولوشن 1440 در 2560
  • تراشه اسنپدراگون 820
  • 4 گیگابایت رم
  • دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی

دیگر گوشی نکسوس امسال نیز ویژگی‌هایی تقریبا مشابه دارد، البته با نمایشگری کوچک‌تر و باتری‌ای با ظرفیت کمتر. اکنون فایل build.prop نکسوس اس 1 فاش شده است؛ فایلی که جزئیاتی از این دستگاه افشا می‌کند. طبق اطلاعات به دست آمده از فایل این گوشی تراشه اسنپدراگون 820 و نمایشگر LCD با تراکم 420 پیکسل در هر اینچ دارد. احتمالا اندازه صفحه نمایش گوشی 5.2 اینچی است و رزولوشن آن هم 1080 است.

این دستگاه از سنسورهای بیومتریک برای باز کردن قفلش استفاده می‌کند؛ چیزی که قبلا در شایعات نیز شنیده بودیم و احتمال دارد همچون سنسور اثر انگشت اچ تی سی 10، شاهد قرار گرفتن سنسور نکسوس‌های گوگل در جلو گوشی باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

عظیم

۱۳۹۵/۵/۲۳
۶ ساله نکسوس یار وفادار مه ، وقتی سازنده نرم افزار اندروید خودش سخت افزار مورد تاییدشو بسازه و تو استفاده کنی ازش ،بقیه گوشیا حکم اسباب بازی پیدا میکنن

mlk

۱۳۹۵/۵/۱۴
کی میاد به بازار؟

احمد

۱۳۹۵/۵/۶
کاش ی بار هم انقد ریز درباره گوشی های اپل و سامسونگ (مخصوصا سامسونگ ) مطالعه داشتین
الان فرق سری نوت با اس با j با c و.... سامی بنجول ساز چیه؟همشون عین همن حتی ظاهرشونم داره عین هم می شه

محمد

۱۳۹۵/۵/۶
یه بنده خدایی بود به آیدی yh گیر داده بود که دوتا نکسوس اختلافشون زیاده امیدوارم این مقاله رو خونده باشه و اصرار بیش از اندازه نکنه که خجالت زده بشه

رقیه

۱۳۹۵/۵/۵
ایول به HTC